הסיפורים שלא הכרתם על קריירת ההיאבקות של דניס רודמן

דניס רודמן
דניס רודמן | Matt Turner/ALLSPORT

השחיטה של פיל ג'קסון ("הוא לא אדם נורמלי בחברה שלנו"). הסכום האסטרונומי שקיבל מאריק בישוף וקרב הזוגות נגד קארל מלון. קפיצה בזמן לתקופה של 'התולעת' ב-WCW

(גודל טקסט)

אחד הרגעים הגדולים של פרק 10 והאחרון בסדרת הדוקו המדהימה של ESPN ונטפליקס 'הריקוד האחרון', מציג את היעלמותו של דניס רודמן בגמר ה-NBA ב-1998, לאחר הניצחון על יוטה במשחק מספר 3. הפורוורד הבעייתי נעדר ממסיבת העיתונאים לפני המשחק הרביעי בסדרת הגמר, והופיע בפתאומיות בתוכנית 'monday nitro' של ארגון ההאבקות המנוח, WCW, ואת הימים שלאחר מכן בילה בעיקר בבריחה מכלי התקשורת.

אולי לא הדבר המשוגע ביותר שעשה 'התולעת' לאורך הקריירה, אבל בהחלט אחד האייקונים. מאמן הקבוצה פיל ג'קסון אמר על המקרה לכלי התקשורת באותה העת: "הוא לוקח את הפוקוס של העיתונאים מהגמר, לא את שלנו", ולמרות זאת החליט לסלוח לכוכב הבעייתי, לא לפני שצחק עליו קצת. "אם היו עוד הרבה אנשים כמו דניס, היינו חיים בכאוס. לא היינו יכולים לחיות בחברה נורמטיבית. לא היינו יכולים לנוע בחופשיות, הוא לא אדם נורמלי בחברה שלנו".

 
"זה מאוד מתסכל לפעמים" סיפר סקוטי פיפן לכלי התקשורת באותם ימים. "אבל אנחנו לא רוצים לסחוב את זה איתנו למשחק הבא או לאימון הבא, חייבים לשמור על הכימיה בקבוצה ולהישאר חזקים ומאוחדים ככל האפשר, במיוחד בסיטואציה כאלה. אנחנו לא רוצים שדניס יגנוב את הפוקוס מהקבוצה, אני מקווה שהוא יגיע לאימון מחר עם איזה תירוץ עלוב וכולנו נעביר את זה הלאה" גם מייקל ג'ורדן דיבר בקצרה על חברו הבעייתי: "דניס מביא איתו מטען כבד, אנחנו חייבים פשוט לקבל את זה ולסחוב את זה איתנו".

 

שנים לאחר מכן, המתאבק האגדי של ה-WWE, האלק הוגאן חשף פרטים על המקרה: "פיל ג'קסון התקשר אליי בלי הפסקה ושאל אותי 'איפה הבחור שלי?". סיפר הוגאן בסרט דוקו שהופק ע"י הארגון. "אמרתי לרודמן שהמאמן שלו מפוצץ לי את הטלפון והוא חייב לחזור, אבל דניס לא הסכים".
 
 
רודמן נקנס ע"י הליגה ושיקגו כ-20 אלף דולר, אך על פי הדיווחים, הרוויח לא פחות מ-250 אלף דולר על הופעתו: "היה טוב". סיפר רודמן לעיתונאים שחזר. "הכרתי קצת חברים ועשיתי הרבה כסף". במשחק שלאחר מכן, דניס קטף 14 ריבאונדים ושיקגו ניצחו את המשחק הרביעי בסדרה.

קריירת ההיאבקות של רודמן לא נגמרה כאן. התולעת, שכזכור הגיע ל-WCW בהפתעה והכה את דיימונד דאלאס פייג' עם כיסא ברזל בגבו, חזר לזירה פחות מחודש אחרי גמר ה-NBA יחד עם האלק הוגאן ושוב פגש את ד.ד.פ, שהביא איתו שותף מפתיע – 'הדוור', קארל מלון, כוכב היריבה השנואה מיוטה ואחד משחקני הכדורסל הגדולים בכל הזמנים, וזה שהתקוטט עם רודמן לאורך כל סדרת הגמר.

 
רודמן והוגן ניצחו בקרב שזכה לרייטינג הגבוה של השנה. בסה"כ, רודמן ערך ארבעה קרבות בעולם ההיאבקות, האחרון בשנת 2000., ובשנים שלאחר מכן ערך מספר הופעות כאורח יחד עם הוגאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי