הרעלת מזון? שליח הפיצה נתן את גרסתו על "משחק השפעת"

מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן
מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן | JEFF HAYNES/AFP via Getty Images

קרייג פייט, האיש שהכין את ההזמנה של מייקל ג'ורדן ומסר אותה במו ידיו, סתר את מה שסופר ב"הריקוד האחרון": "הוא עישן המון סיגרים, החלונות היו פתוחים, הוא לא לבש חולצה והיה קר"

(גודל טקסט)

פרק מספר 9 של "הריקוד האחרון" כלל חשיפה מסעירה מצד מאמנו האישי של מייקל ג'ורדן, טים גרובר: ב"משחק השפעת" המפורסם בסדרת הגמר ב-1997, ג'ורדן בכלל סבל מהרעלת מזון כתוצאה מפיצה שאכל לילה לפני כן. אלא שהיום (שלישי) הופיע אדם בשם קרייג פייט, שהפריך את אותה גרסה והוסיף פרט שמעמיד אותה בספק גדול: הוא אוהד של שיקגו בולס.

פייט, שהתראיין לתחנת רדיו ביוטה, סיפר כי שימש באותם ימים כסגן מנהל הסניף של 'פיצה האט' שקיבל את ההזמנה של ג'ורדן בסביבות השעה 22:00 ודאג להכין אותה ולבצע את המשלוח במו ידיו: "אמרתי לשאר העובדים שאני אכין את הפיצה כי אני לא רוצה שאף אחד מהם יהיה מעורב בזה. אמרתי לנהג 'אתה הולך לקחת אותי לשם. זה יהיה המשלוח הראשון שלי'".

פייט גרס כי לא היה לו מושג שזה בשביל ג'ורדן, אבל תיאר לעצמו שזה בשביל מישהו בשיקגו בולס. גרובר סיפר בסדרה שבאופן מוזר, חמישה אנשים הופיעו בחדר המלון של מייקל עם המשלוח, אולם פייט הבהיר כי הם היו רק שניים ונזכר שברגע שדלת המעלית נפתחה, הוא הרגיש "כאילו קיבל מכה" מעשן של סיגרים. "נתתי לו את הפיצה ושאלתי 'אני יכול לפחות להגיד שלום למייק?', שחזר פייט, "זו הזדמנות חד פעמית, לא? מייקל שיחק קלפים, הרים את ידו ואמר 'תודה, גבר'. זו הגרסה המלאה של הסיפור".

פייט הוסיף שהתעצבן כאשר שמע את השדר בוב קוסטאס טוען להרעלת מזון של ג'ורדן: "הוא אבחן את זה? הוא הלך לרופא? דבר אחד שאני זוכר זה שהוא עישן כל כך הרבה סיגרים, החלונות היו פתוחים, הוא לא לבש חולצה ובשעות האלה קר ביוטה. אם זו הרעלת מזון, היא לא קרתה בגלל הפיצה הזאת. הכנתי אותה לפי הכללים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי