דיווח: ה-NBA עשויה לחזור באמצע יולי

קוואי לאונרד
קוואי לאונרד | Jonathan Bachman/Getty Images

בליגה דנים באפשרות להתחיל באימונים באמצע יוני ולחדש את המשחקים חודש אחרי, כאשר פארק השעשועים "דיסני וורלד" שבאורלנדו נחשב ליעד המוביל לאירוח

(גודל טקסט)

הנהלת ה-NBA טרם גיבשה תכנית להחזרת הליגה לפעילות, אך הסיכוי שעונת 2019/20 תסתיים על הפרקט הולך וצובר מומנטום חיובי. על פי דיווח ב"האתלטיק" הערב (רביעי), בליגה עובדים על מתווה לפיו השחקנים יוכלו להתחיל באימונים באמצע חודש יוני והמשחקים יוכלו להתחדש חודש לאחר מכן.

בנוסף, מסתמן כי פארק השעשועים "דיסני וורלד" באורלנדו נחשב למיקום בעל הסיכוי הגבוה ביותר לארח את המשחקים שנותרו לעונה, בשל היותו נכס פרטי (מה שיקל על הפיקוח על מה שקורה מחוצה לו) המציע את המתקנים הדרושים לקיום המשחקים ואכלוס השחקנים ואנשי הצוות של הקבוצות.

במסגרת "תכנית דיסני", השחקנים, המאמנים ועובדים חיוניים אחרים יישהו בבידוד באתר באורלנדו למשך תקופת השלמת העונה ויעברו בדיקות שגרתיות על מנת לוודא שאין נדבקים בנגיף הקורונה. ב-NBA שואבים אופטימיות מכך שחלק מענפי הספורט היחידניים בארצות הברית כבר חזרו לפעילות, אולם במקרה של ספורט קבוצתי המצב מסובך מעט יותר, כיוון שהשחקנים באים במגע עם מספר גבוה יותר של אנשים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי