השחקן שלא פחד להתעמת עם ג'ורדן: "הוא לא הציק לי יותר"

מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן | GettyImages

רוברט פריש, שהגיע לשיקגו בולס ב-96', לא נרתע מהמנהיגות האגרסיבית של כוכב הקבוצה: "אמרתי לו שאני לא מאוהב בו כמו כל השאר, היו לי טבעות משלי". וגם: על ההבדל בין מייקל ללארי בירד

(גודל טקסט)

תדמיתו של מייקל ג'ורדן נפגעה משידור סדרת הדוקו "הריקוד האחרון" בשל הדרך בה התייחס כוכב שיקגו בולס לשעבר לחבריו לקבוצה. שחקנים כמו סקוט בורל, וויל פרדו ומאמן גולדן סטייט ווריירס בהווה, סטיב קר, היו חלק מה"קורבנות" לתחרותיות חסרת הפשרות של ג'ורדן, אך היה שחקן אחד שסירב להרכין ראשו בפני המנהיג ולא נרתע מהתוקפנות שלו.

ב-1996, רוברט פאריש נחת בשיקגו בגיל 43 במטרה לסיים את הקריירה המפוארת שלו עם אליפות. הווטרן, שזכה בשלוש אליפויות במדי בוסטון סלטיקס והופיע תשע פעמים במשחק האול-סטאר, הבהיר לג'ורדן במהירות כי הוא לא כמו האחרים.

"אמרתי לו שאני לא מאוהב בו כמו שאר הילדים. גם לי היו טבעות משלי", סיפר פאריש בראיון שסיפק ל-ESPN לפני מספר שנים. "בהתחלה הוא אמר לי 'אני אבעט לך בתחת'. אז התקרבתי אליו ועניתי לו 'לא, אתה לא באמת תעשה את זה'. מאז הוא לא הציק לי יותר".

מי שכונה "הצ'יף" פירט באותה שיחה גם על סגנון המנהיגות של ג'ורדן והשווה אותו לשחקן אגדי אחר שאיתו שיתף פעולה, לארי בירד: "מה שמבדיל את לארי ממג'יק ג'ונסון או ג'ורדון זה שהוא לא המנהיג הטיפוסי שהיה נתקע לו בפרצוף. היה לו המון כבוד כלפי חבריו לקבוצה ואם היה לך משחק רע, הוא היה מעודד אותך או פשוט לא אומר לך כלום. בניגוד אליו, מג'יק ומייקל היו קופצים עליך".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי