רודמן: "השחקנים מרגישים שג'ורדן זרק אותם מתחת לאוטובוס"

מייקל ג'ורדן, דניס רודמן
מייקל ג'ורדן, דניס רודמן | MIKE NELSON/AFP via Getty Images

הטענות נגד "הוד אוויריותו" מצד חבריו לשיקגו בולס בעקבות "הריקוד האחרון" לא פוסקות, "התולעת" דווקא תמך ב-MJ: "הם לא היו חזקים מספיק כדי להתמודד. לי זה לא הזיז"

(גודל טקסט)

רגשות מאוד מעורבים בקרב שחקני ואנשי שיקגו בולס בשנות התשעים לאחר שצפו בסדרה "הריקוד האחרון". הוראס גרנט טען ש-MJ פשוט שיקר במהלך הסדרה, סקוטי פיפן זועם על האופן בו הוצג לפי הדיווחים, גם הבעלים ג'רי ריינסדורף הודה שלא אהב את דבריו של "הוד אוויריותו" בפרק האחרון והיום (שישי) נחשפנו לתגובה ראשונה של דניס רודמן.

רודמן, שזכה בחמש טבעות NBA ועל פי הדיווחים בארצות הברית יזכה גם הוא לסדרה תיעודית שתעלה לאוויר ככל הנראה בספטמבר הקרוב, אמנם לא הצטרף לביקורת מצד חבריו מאותה שושלת של הבולס, אבל הודה שלא מעט כעס הצטבר לאחר הצפייה בעשרת הפרקים שרק ב"נטפליקס" צפו בהם מעל 23 מיליון אנשים.

"השחקנים התאכזבו, כי הם הרגישו שמייקל זרק אותם מתחת לאוטובוס", אמר רודמן, "הם ראו את מייקל כאחד שאומר 'אתם לא עושים את מה שאני רוצה שתעשו, אני הגדול מכולם, אני רוצה לנצח בכל מחיר'. הוא פשוט דיבר על כל הקבוצה ועל החברים ששיחקתי איתם. מנטלית אני לא חושב שהם היו חזקים מספיק כדי להתמודד עם זה. פיל ג'קסון הוא מאמן נוח ומייקל הוא אחד שהגישה שלו היא 'תסתכלו עליי ותראו אותי מתפרסם. לי זה לא הזיז כי אני כבר הייתי מפורסם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי