דיווח: ב-NBA שוקלים לערוך משחקי העפלה לפלייאוף

דמיאן לילארד
דמיאן לילארד | Ronald Martinez/Getty Images

ב-ESPN נכתב כי בליגה בוחנים מתווה חזרה שיכלול בין 20-24 קבוצות ויאפשר למדורגות 9-12 במערב להתחרות על מקום בשלבי ההכרעה, כשהפורמט עשוי להתרחב גם לחוף המזרחי

(גודל טקסט)

בזמן שב-NBA בוחנים כיצד לחדש את עונת 2019/20, ב-ESPN דווח אמש (רביעי) כי הנהלת הליגה עשויה להעניק לקבוצות שמחוץ לתמונת הפלייאוף על פי הטבלה הנוכחית את ההזדמנות להעפיל לשלב ההכרעה של העונה, באמצעות משחקים בהן אותן קבוצות יתמודדו אחת מול השנייה על הכרטיס לפלייאוף. נכון לעכשיו מדובר בפורטלנד, ניו אורלינס, סקרמנטו וסן אנטוניו, אשר מדורגות במקום 9-12 במערב.

הפורמט המדובר עשוי להתרחב ולכלול גם קבוצות מהחוף המזרחי שיקבלו את אותה הזדמנות, כל זאת במסגרת מתווה של חזרה לפעילות שלפיו העונה לא תתחדש ישירות מהפלייאוף ובו ייכללו בין 20-24 קבוצות. במהלך השבוע האחרון דווח ב"האתלטיק" כי ב-NBA מעדיפים להימנע מהחזרת כל הקבוצות בליגה, שכן זה עלול לסכן את בריאותן של שחקנים ואנשי צוות מקבוצות שלא נותר להן על מה להתחרות העונה.

מטרת הרעיון הינה להימנע מקיפוח קבוצות המערב שהוזכרו לעיל, שבמקרה של חידוש העונה מהנקודה בה הופסקה עדיין יכולות להשתחל לפלייאוף כיוון שהמרחק בין הספרס שבמקום ה-12 לממפיס גריזליס שבמקום השמיני עומד על ארבעה משחקים בלבד. כוכב פורטלנד, דמיאן לילארד, כבר הבהיר כי לא ירצה לשוב לפרקט אם אין לבלייזרס תקווה להעפיל לפלייאוף.

הקומישינר אדם סילבר יקיים היום שיחת ועידה עם המנהלים המקצועיים של הקבוצות ומחר ישוחח עם חברי הדירקטוריון של הליגה, כאשר ב-NBA מקווים שבמהלך סוף השבוע תיחשף תכנית החזרה לפעילות, אם כי ב-ESPN נכתב שלא ניתן להבטיח כי השיחות יולידו פיתרון מיידי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי