דיווח: עונת ה-NBA תחודש עם 20 או 22 קבוצות

יאניס אנטטוקומפו, לברון ג'יימס
יאניס אנטטוקומפו, לברון ג'יימס | Harry How/Getty Images

לפי ESPN, חזרת הליגה הטובה בעולם תהפוך לרשמית בחמישי הקרוב לאחר שמנהלי הליגה יצביעו בעד אישור התכנית של אדם סילבר. שמונה קבוצות סיימו את העונה בוודאות, וושינגטון ופיניקס מתנדנדות

(גודל טקסט)

זה מתקרב. כל הסימנים מצביעים על כך שעונת ה-NBA תושלם באורלנדו: חברי הדירקטוריון של הליגה צפויים לאשר את תכניתו של הקומישינר אדם סילבר ולהפוך את החזרה לפרקט לרשמית בהצבעה שתיערך ביום חמישי הקרוב, כך דווח הלילה (בין שישי לשבת) ב-ESPN. ככל הנראה, לפחות שמונה קבוצות סיימו סופית את העונה והמתווה צפוי לכלול בין 20 ל-22 קבוצות, מה שאומר כי האפשרות להשלים את העונה הסדירה במלואה ירדה מהפרק.

על פי הדיווח, אחת האפשרויות בהן דנו אמש מנהלי הליגה כוללת הזמנה של קבוצות שרחוקות עד שישה משחקים מהפלייאוף ל"בועה" שבה יתרכזו המועדונים, שם אותן קבוצות ישתתפו במשחקי עונה סדירה, לפני שיתחרו על הכרטיסים האחרונים לפלייאוף בטורניר פנימי. למה דווקא שישה משחקים? כיוון שההיסטוריה מראה כי אף קבוצה לא הצליחה לחזור ממרחק גדול מזה להשגת כרטיס לפלייאוף בכמות המשחקים שנותרו בלוח.

שש הקבוצות אשר צפויות להצטרף לאלו שבתמונת הפלייאוף הן פיניקס סאנס, וושינגטון וויזארדס, סקרמנטו קינגס, סן אנטוניו ספרס, ניו אורלינס פליקנס ופורטלנד טרייל בלייזרס, כאשר השתיים הראשונות עשויות להיחתך בסופו של דבר, כך שהמתווה הסופי יכלול 20 קבוצות. המשחקים יתקיימו בקומפלקס של ESPN, כאמור באורלנדו שבפלורידה, וכפי שכבר דווח על ידי האתלטיק אמש – סילבר סימן את ה-31 ביולי כתאריך החזרה המיועד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי