לקראת הכרזה: עונת ה-NBA תסתיים באוקטובר, מתי ייערך הדראפט?

יאניס אנטטוקומפו, לברון ג'יימס
יאניס אנטטוקומפו, לברון ג'יימס | Harry How/Getty Images

ביממה הקרובה ראשי הליגה יאשרו רשמית את חזרת הליגה במתכונת של 22 קבוצות שיתמודדו בדיסניוורלד, עונת 2020/21 עשויה לצאת לדרך רק בחודש ינואר

(גודל טקסט)

יום גורלי עבור קבוצות ה-NBA: ביממה הקרובה תיערך ישיבה וירטואלית בנוכחות כל ראשי הליגה ובעלי הקבוצות, בסופה תתקבל הכרעה כיצד תגיע עונת 2019/20 לסיומה. כפי שכבר פורסם לא אחת בשבועות האחרונים, ישנה תמיכה גורפת לחידוש העונה, רק שטרם התקבלו החלטות סופיות באשר לפורמט ולתאריך הפתיחה. כעת, הפרטים מתחילים להיחשף לקראת ההצבעה.

אמש דווח ב-ESPN שהעונה תצא לדרך מחדש ב-31.7 במתחם "דיסניוורלד" באורלנדו, בהשתתפות 22 קבוצות בלבד מתוך ה-30 – רק אלה שעדיין נמצאות בתמונת הפלייאוף. "העונה הסדירה" למעשה תתקיים במסגרת של טורניר בין הקבוצות כדי להכריע מי יהיו ה-8 במזרח ובמערב שיעלו לפלייאוף ואז ייערכו סדרות כמתוכנן, כשהכוונה היא לסיים את העונה עד ה-12.10.2020, אז אמור להיערך משחק מספר 7 בסדרת הגמר אם יהיה בכך צורך.

המשמעות היא שבקצת פחות מחודשיים וחצי, במשך עשרה שבועות, תגיע העונה לסיומה בפארק באורלנדו. לכן, כבר עתה די ברור שעונת 2020/2021 לא תצא לדרך על פי לוח הזמנים המקורי ובארצות הברית יש דיווחים שהעונה עשויה להידחות לדצמבר ואפילו לינואר 2021, כך נטען על ידי הכתב של "ספורטס אילוסטרייטד", כריס מאניקס. עוד החלטות שיהיה על ראשי הליגה לקבל יעסקו בכל הנוגע לתנאי הבידוד וההחלטה הקשה אם לאפשר למשפחות השחקנים להגיע איתם לפארק באורלנדו, אותו הם לא יעזבו עד סיום העונה.

ומה בנוגע לדראפט שתוכנן להיערך ביוני ובו צפוי להיבחר באחד המקומות הראשונים דני אבדיה? מכיוון שהעונה צפויה להסתיים ב-12.10 או כמה ימים קודם לכן, הדראפט צפוי להיערך בסמיכות, כך שבאמצע אוקטובר כבר יידע הסווינגמן המבטיח של מכבי תל אביב היכן הוא ישחק בעונה הבאה.


דני אבדיה. הדראפט צפוי להיערך באוקטובר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי