אדם סילבר: "ייתכן שהמאמנים המבוגרים לא יורשו לעמוד על הקווים"

אדם סילבר
אדם סילבר | Stacy Revere/Getty Images

הקומישינר של ה-NBA הודה שמספר מאמנים עלולים להיעדר מיתר משחקי העונה, בשל חשש מנגיף הקורונה. גרג פופוביץ' מייק ד'אנטוני ואלווין ג'נטרי יופרדו מהשחקנים?

(גודל טקסט)

כבר אתמול (חמישי) הנהלת ה-NBA אישרה על חידוש עונת 2019/20 ב-31 ביולי בדיסני וורלד באורלנדו, במתכונת של 22 קבוצות, שישחקו שמונה משחקים נוספים בעונה הסדירה לפני הפלייאוף, כאשר המטרה היא להתחיל את עונת 2020/21 עוד ב-1 בדצמבר.

כמובן שהמשחקים יתקיימו בדלתיים סגורות עד שיימצא פתרון למגפת הקורונה, אבל נראה שלא רק הקהל ייעדר מהאולמות. הקומישינר של הליגה אדם סילבר הודה  כי גם חלק מהמאמנים שנמצאים בקבוצות סיכון לא יוכלו לשבת על הספסל.

הכתב הבכיר של ESPN אדריאן ווג'נרובסקי דיווח: "דיברתי עם אדם סילבר והוא אמר לי שהבריאות והבטיחות של המאמנים היא בראש ובראשונה. ייתכן שמאמנים בשנות ה-60 וה-70 יהיו בריאים יותר ממישהו בן 40 ואפילו 30 ולכן השיקול לא צריך להיות הגיל בלבד. אדם הבטיח שימצא מתווה הוגן עבור כל המאמנים".

מתוך 22 הקבוצות שנותרו ב-NBA המאמנים גרג פופוביץ' (71), מייק ד'אנטוני (68), ואלווין ג'נטרי (65) כולם מעל גיל 65 בעוד, גם המאמן ראשי של פורטלנד טרייל בלייזרס טרי סטוטס, בן 62 וגם המאמן הראשי של מאבריקס ריק קרלייל בן 60, ואילו גם מספר עוזרים נמצאים בטווח הגילאים הזה.


המאמן המבוגר בליגה. גרג פופוביץ' (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי