קווין דוראנט הודה: "אני לא מתכוון לחזור לשחק העונה"

קווין דוראנט
קווין דוראנט | Mike Lawrie/Getty Images

הפורוורד שנפצע לפני שנה, סיפר ב-ESPN שאינו מעוניין לערוך בכורה במדי ברוקלין באורלנדו, גם אם יהיה כשיר: "החלטנו עוד בקיץ שעבר שאשוב רק בעונת 2020/21"

(גודל טקסט)

אחרי הודעתה של ה-NBA על שובה של עונת 2019/20 ב-31 ביולי, היו אלו שקיוו שאחד השחקנים הטובים בליגה, קווין דוראנט, שקרע את גיד האכילס בסדרת הגמר אשתקד נגד טורונטו, יערוך בכורה בברוקלין נטס באורלנדו. אולם, הפורוורד בן ה-31 הודה בראיון ל-ESPN כי עדיין לא מוכן מבחינה פיזית לחזור.

"הכי טוב לי יהיה לחכות", אמר דוראנט. "אני לא חושב שאני מוכן לשחק בסוג כזה של אינטנסיביות כבר בחודש הבא. המנוחה נותנת לי זמן להתכונן לעונה הבאה שלי ולשאר הקריירה שלי. העונה שלי נגמרה, אני לא מתכוון לשחק בכלל. החלטנו עוד בקיץ שעבר שאשוב רק בעונת 2020/21 וכלל לא היו שום תוכניות לשחק בעונה הזאת".

דוראנט הוסיף: "הייתי צריך להתאפס ולהתמקד לחלוטין רק בי. לראשונה הרגשתי שאני מתאמן מחדש בחלל הפרטי שלי. לא הרגשתי שאני חייב להיות חלק מהקבוצה ולנסוע איתה. הפעם יכולתי לקחת את הזמן ולהתמקד ביכולות האישיות שלי בכל יום. בפציעות הקודמות שלי הייתי בחלץ כי רציתי לחזור מוקדם ככל האפשר. הפעם הרגשתי שאני סבלני יותר לאורך כל התהליך ומה שחשוב לי הוא לחזור טוב יותר לטווח הארוך".

כזכור, דוראנט היה אחד הספורטאים שאובחן כחולה קורונה לפני כשלושה חודשים, ולאחר שהחלים במלואו, הוא בטוח כי ה-NBA תדאג לסביבה בטוחה לשחקנים: "אחרי שנדבקתי הייתי בהלם, ואז סקרן. רציתי לדעת הכל על הנגיף, וכלל שקיבלתי יותר ויותר מידע נעשיתי רגוע יותר. פשוט רציתי לראות שאני מסוגל להילחם בו בעצמי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי