בדרך לקאמבק? גאסול: "אם אשוב לאירופה, הגיוני שזה יהיה לבארסה"

פאו גאסול
פאו גאסול | Patrick Smith/Getty Images

הספרדי בן ה-39 רמז כי ייתכן והוא יחזור לקבוצה בה החל את דרכו: "כוונתי היא לשחק עוד עונה אחת, בין אם זה ב-NBA או באירופה. לשחק בברצלונה זה אטרקטיבי"

(גודל טקסט)

כבר הרבה מאוד זמן שפאו גאסול לא התלבש למשחק כדורסל רשמי. השבר ממנו סבל בכף רגלו השמאלית במאי 2019 מנע מהסנטר הוותיק לשחק בעונה הנוכחית, אך בגיל 39, גאסול עדיין מעוניין לשוב ל-NBA וחשוב מכך: הוא חולם להשתתף בטורניר האולימפי בטוקיו בקיץ הבא. הספרדי דיבר אתמול (שלישי) עם כלי התקשורת בארצו ורמז כי למרות הרצון להישאר בליגה הטובה בעולם, לא מן הנמנע שנראה אותו משחק ביורוליג בעונה הבאה.

"ברגע שאוכל לרוץ ולקפוץ שוב, אוכל לדעת יותר טוב אם כף הרגל שלי מוכנה לחזור לשחק כדורסל מקצועני", עדכן גאסול בנוגע לפציעה שלו. "כוונתי היא לשחק עוד עונה אחת אם הרגל תהיה בסדר, בין אם זה ב-NBA או באירופה. לשחק בלייקרס זה אטרקטיבי ולשחק בברצלונה זה אטרקטיבי. אם אחזור לאירופה, הכי הגיוני שזה יהיה לבארסה", אמר הסנטר בנוגע לאפשרויות שהועלו בפניו, כשאחת מהן דיברה על עונת פרישה במדי הקבוצה מלוס אנג'לס עמה זכה בשתי טבעות אליפות.

הספרדי העריך כי ספטמבר לנובמבר הוא יוכל לקבל החלטה האם הוא ממשיך לשחק או לא וציין כי הכושר הגופני יכריע בבחירה בין אירופה ל-NBA: "השתתפות במשחקים האולימפיים היא בגדר אוטופיה כרגע, בשביל זה אני צריך לחזור לקצב ולתחושת המשחק שאני לא חווה כבר שנה ושלושה חודשים. אני צריך להיות בסיטואציה שבה הקבוצה תאפשר לי את מה שאני צריך, תבין מה אני יכול לתרום ומה לא כך שאוכל לשמור על הגוף שלי".

גאסול במדי נבחרת ספרד (AFP)
גאסול במדי נבחרת ספרד (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי