הצפייה הבאה: סרט תיעודי על מג'יק ג'ונסון ייצא ב-2021

מג'יק ג'ונסון
מג'יק ג'ונסון | AFP

שבועות ספורים לאחר "הריקוד האחרון" אודות מייקל ג'ורדן ושיקגו בולס, נודע כי הבא שיככב על המסכים יהיה הרכז האגדי של לוס אנג'לס לייקרס, שהגיע לתשע סדרות גמר וזכה בחמש אליפויות

(גודל טקסט)

"הריקוד האחרון", הסדרה התיעודית אודות סיום השושלת של מייקל ג'ורדן ושיקגו בולס, הצליחה לכבוש את העולם והפכה במהרה לדוקו הנצפה ביותר בעולם הספורט. נכון שהסדרה יצאה לאור בעיצומה של מגפת קורונה והבידוד הביתי ברחבי העולם, עובדה שתרמה למספר הצפיות מסביב לגלובוס, אולם כך או אחרת מדובר בהצלחה מסחררת של ESPN ו"נטפליקס". הלילה (בין חמישי לשישי) נטען שכדורסלן העבר הבא שיזכה לחשיפה שכזו יהיה כוכב לא פחות גדול מ-MJ – אגדת לוס אנג'לס לייקרס, מג'יק ג'ונסון.

ג'ונסון בן ה-60 שיחק לאורך כל הקריירה בלוס אנג'לס לייקרס (1979-1991 ועונה נוספת ב-1996 לאחר ששב מפציעה) ונחשב לאחד הכדורסלנים הגדולים בתולדות המשחק ואולי הרכז הטוב ביותר שהיה. הוא הגיע לסדרות גמר ה-NBA לא פחות מתשע פעמים וזכה בחמש אליפויות, לצד שלושה תארי MVP של העונה הסדירה ושלוש בחירות בו כשחקן המצטיין של סדרת הגמר. ג'ונסון, כפי שזכינו לראות גם ב"ריקוד האחרון", היה חלק מנבחרת ה"דרים טים" של ארצות הברית במשחקים האולימפיים בברצלונה בקיץ 1992.

הפעם יהיה זה סרט תיעודי ולא סדרה והוא צפוי לצאת במהלך שנת 2021 בהפקת XTR, H.wood Media, NSV ו-Delirio Films. לפי הפרסומים, ג'ונסון העניק לצוותי הצילום "גישה חסרת תקדים" ליצירת הסרט, שיכלול קטעי ארכיון מימיו כשחקן. הסרט גם יעסוק בהצלחתו של ג'ונסון כיזם ואיש העסקים לאחר הפרישה מכדורסל וכן בעובדה שלפני עונת 1991/92, גילה כי הוא נשא של נגיף ה-HIV הגורם למחלת האיידס – הסיבה בגינה פרש מיידית והכריז כי יקדיש את חייו למאבק במחלה. במגזין "פורבס" היוקרתי מוערך ג'ונסון בלמעלה מ-600 מיליון דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי