כוכבי העתיד של ה-NBA דרשו מימון ביטוחים למקרה של פציעות קשות

ג'ייסון טייטום
ג'ייסון טייטום | AFP

ג'ייסון טייטום, דונובן מיטשל ושחקנים נוספים שנבחרו בדראפט 2017 חוששים מפציעות קשות בעקבות לוח המשחקים האינטנסיבי. וגם: הליגה אישרה לקבוצות לבצע בדיקות לשחקנים ועובדים אסימפטומטיים

(גודל טקסט)

ב-NBA כבר התקבלה ההחלטה לחדש את העונה בעוד כחודש וחצי, אך ישנם שחקנים שחוששים מהתנאים שבהם הליגה הטובה בעולם תיפתח מחדש. ב-ESPN דווח הלילה (בין שבת לראשון) כי חלק מכוכבי העתיד שנבחרו בדראפט 2017, ביניהם ג'ייסון טייטום ודונובן מיטשל, פנו לארגון השחקנים בבקשה שזה יסכם עם הליגה על פוליסות ביטוח שיגנו עליהם במקרה של פציעות קשות כשהעונה תחזור לפעילות באורלנדו.

יחד עם השניים שצוינו, גם קייל קוזמה, באם אדבאיו ודיארון פוקס השתתפו בדיון, כאשר כל אחד מאותם חמישה כדורסלנים יהיה זכאי להארכת חוזה הרוקי שלו בקיץ הקרוב, מה שיקנה להם שדרוג משמעותי בשכר. על פי הדיווח, בקרב השחקנים גוברת הדאגה מפציעות לאור קצב המשחקים האינטנסיבי אליו ייכנסו אחרי פגרה ארוכה.

במקביל, הנהלת ה-NBA תחזור בה מההחלטה שלא לבצע בדיקות קורונה לשחקנים אסימפטומטיים, כך על פי כתב "האתלטיק" שאמס צ'ראניה, שטען כי הליגה הודיעה לקבוצות שהן רשאיות לבדוק את כלל העובדים, זאת בזכות צמיחה ניכרת במספר הבדיקות הזמינות בארצות הברית. לפני כחודש וחצי, לא מעט קבוצות בליגה ספגו ביקורת נוקבת על ביצוע בדיקות לשחקנים ואנשי צוות שלא הראו תסמינים, בזמן שהמדינה סבלה ממחסור בבדיקות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי