NBA2K, קוסמטיקאיות וחדר קולנוע: כך יתנהל המתחם באורלנדו

NBA לוגו
NBA לוגו | Jeenah Moon/Getty Images

לקראת חזרת קבוצות ה-NBA לפעילות, העיתונאי שמס צ'רניה חושף את התנאים שמצפים לכוכבים בדיסניוורלד. במקביל, ראשי הליגה הבהירו כי לא יוטלו סנקציות על שחקנים שמתנגדים לשוב לשחק העונה

(גודל טקסט)

בעוד חודש וחצי, בסוף חודש יולי, עונת 2019/20 ב-NBA תימשך באורלנדו ולקראת חזרת הקבוצות לאימונים, מתחילים להיחשף הפרטים כיצד יתנהלו הדברים מאחורי הקלעים. מכיוון שכל אנשי הליגה, השחקנים, הצוותים ושאר בעלי עניין יגיעו למתחם אחד בפארק בדיסניוורלד וישהו שם במשך מספר שבועות, ובמקביל למחאת השחקנים בראשות קיירי אירווינג, הדרישות של הכוכבים בהתאם.

העיתונאי שמס צ'רניה חשף הלילה (בין שלישי לרביעי) כי כל 30 קבוצות הליגה, כולל השמונה שלא ישתתפו, קיבלו מכתב הבהרה לפיו "מטרה מרכזית שלנו בחידוש העונה היא לנצל את הפלטפורמה כדי להביא לתשומת לב ולפעילות מתמשכת לנושאים של אי צדק חברתי", גם כדי לנסות לפייס את השחקנים המתנגדים לחזור וגם לאור הלך הרוח בארצות הברית בתקופה האחרונה. עם זאת, הקבוצות גם התבשרו כי שחקן שלא מעוניין לשוב לשחק יודיע על כך עד ה-24.6, שבוע מהיום, ושהדבר מקובל על ראשי הליגה ושלא יהיו סנקציות לאלו שיעדיפו להישאר בבית. עם זאת, יהיה קיצוץ בשכרם של אלו שיחליטו שלא לחזור לשחק, למעט שחקנים פצועים או כאלה שנחשבים ברמת סיכון גבוהה יותר לנגיף.

בנוסף, נחשפים פרטים כיצד אמור להתנהל המתחם. מסתבר כי כל אדם שייצא ללא אישור, יצטרך להיכנס לבידוד שינוע בין 10 ל-14 ימים, כמובן ששכרו יפגע בהתאם למספר המשחקים אותם יחמיץ וייבדק מחדש נגד קורונה. לשחקנים גם יינתן אישור לענוד טבעת שיכולה לסייע בזיהוי הנגיף על ידי מדידת חום ומעקב אחר הדופק. החל מה-22 ביולי ייערכו הקבוצות משחקי הכנה אחת נגד השנייה ואף נקבע שיבוץ הקבוצות בבתי המלון, על פי דירוגן בליגה. כל קבוצה תוכל להגיע עם צוות שיכלול 35 אנשים, כולל מאמנים פרטיים, מסאז'יסטים ואנשי אבטחה.

בהמשך ישיר לכך, במלונות בהן ישהו הקבוצות יהיה חדר אירוח נפרד עבור השחקנים שיכלול קונסולות ומשחקים ביניהם NBA2K, שולחנות טניס, בריכה ואף מטפלות יופי כולל מניקוריסטית, פדיקוריסטית וספר. יהיה איש צוות מטעם המלון שיעמוד 24 שעות ביממה לרשות השחקנים וכחלק מהאירוח ידאגו בתי המלון לספק לשחקנים בידור הכולל הקרנת סרטים משתנים מדי יום. בנוסף, לשחקנים יהיה אישור להגיע לצפות במשחקים השונים במתחם.


יוצבו גם עמדות NBA2K לרשות השחקנים (Charley Gallay/Getty Images for 2K)

לצד כל התנאים הנחשבים שיהיו ברמה הגבוהה ביותר, ב-NBA יפתחו "קו חם" שבו ניתן יהיה באנונימיות מוחלטת לדווח על הפרות משמעת במתחם. שחקנים שיימצאו נשאי קורונה ידרשו להיכנס לבידוד בידי עד אשר יימצאו שליליים לבדיקה, רק אז יוכלו לשוב למסגרת הקבוצה. שחקנים לא יידרשו לעטות מסיכה גם על הספסל, אולם ההמלצה היא שאנשי הצוות שלצדם כן יעטו. גם הספסל יתפצל לשתי שורות ואלה שיישבו בשורה השנייה יידרשו לעטות מסכה – שם צפויים לשבת שחקנים לא פעילים או כאלה שלא ישובו לפרקט באותו משחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי