גאסול במחווה לקובי: "יותר מכדורסלן ענק – היית איש משפחה גאה"

קובי בראיינט, פאו גאסול
קובי בראיינט, פאו גאסול | Elsa/Getty Images

טקס חלוקת הפרסים המסורתי של ESPY נערך במתכונת שונה ובמרכזו מחווה לאגדת הכדורסל שנהרג לפני חמישה חודשים. הספרדי אמר: "המורשת שלו תימשך לנצח". דיג'יי סנופ דוג: "זו העיר שלך". וגם: המסר המרגש של ונסה

(גודל טקסט)

טקס חלוקת הפרסים המסורתי של ESPY נמשך גם הלילה (ראשון) אם כי במתכונת קצת שונה. הפעם לא נערך ערב גאלה בשל מגבלות הקורונה. מעבר לכך היה מדובר במחווה, ערב לזכרו של אגדת הכדורסל קובי בראיינט שנהרג לפני כחמישה חודשים בשל התרסקות מטוס. הראפר סנופ-דוג לקח חלק גדול ביוזמה. בתזמון מיוחד

פאו גאסול (39) ששיתף איתו פעולה בעבר אמר בהתרגשות: "בריינט בילה 20 שנה עם הלייקרס והפך לשחקן הטוב בעולם, אבל הוא נהנה יותר להיות הבעל של ונסה ואבא לנטליה, ג'יג'י, ביאנקה וקאפרי".

"אני זוכר את החיוך שלו בכל פעם שהוא דיבר על משפחתו. הוא היה ידוע כאחד הספורטאים הגדולים בכל הזמנים אבל יותר מכך – היה הורה גאה ואיש משפחה. איבדנו אותו לצערי לפני חמישה חודשים אך מורשתו חיה ברחובות לוס אנג'לס ותמיד תשפיע".

סנופ דוג שהקדיש לו שיר מיוחד ומצמרר, אמר: "שלטונך בעיר יישאר לנצח, מהאוקייאנוס ועד לסן ויסנטה. הגדולה נמצאת בשמך. הצד המזרחי והצד המערבי, זו העיר שלך".

עוד קודם לכן כתבה ונסה אישתו פוסט מרגש באינסטגרם לכבוד יום האב על רקע תמונה משפחתית שלהם. "יום האב שמח לאבא הכי טוב בעולם. אנחנו כל כך מתגעגעים אליך. אוהבים אותך לנצח ולתמיד".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי