עודד קטש לפני בריטניה: אנחנו לא צריכים לפחד מהלחץ

עודד קטש
עודד קטש | אודי ציטיאט

מאמן נבחרת ישראל דיבר לקראת המשחק החשוב בשלב הבתים של מוקדמות גביע העולם: "יהיה קשה, אבל השחקנים מספיק חכמים בשביל להבין את החשיבות". פניני: "הכדורסל הישראלי צריך זריקת עידוד"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תשחק מחר (שני, 21:30) את המשחק האחרון והחשוב ביותר בשלב הבתים הראשון של מוקדמות גביע העולם מול בריטניה כשהמטרה היא לנצח או להפסיד בהפרש של עד שש נקודות על מנת לסיים במקום השני. אם החבורה של עודד קטש תפסיד ביותר מ-21 נקודות, היא תסיים במקום השלישי, אך בשני התרחישים הנבחרת תמשיך לשלב הבא. הפסד גבוה יותר יעלה בהדחה. אותם 12 שחקנים שהתלבשו למשחק מול יוון יתלבשו גם הפעם.

אחר הצהריים קיימה הנבחרת אימון ראשון בגלאזגו באולם שיארח את המשחק ולפני כן תקיים אימון מסכם ואחרון לפני המשחק. המאמן עודד קטש דיבר עם כלי התקשורת: "יהיה משחק מאוד קשה נגד נבחרת אתלטית וטובה. גם הם חייבים לנצח. קודם כל ננסה לעצור להם את משחק הריצה. לא לאבד יותר מדי כדורים כמו נגד יוון. לבחור זריקות טובות. לסגור טוב לריבאונד וכמובן להיות חכמים כשהכדור אצלנו".

המאמן לא ניסה להסתיר את הלחץ שקיים לפני המשחק אבל הבהיר שהשחקנים יודעים להתמודד איתו: "לפעמים לחץ יכול לפעול לטובתך ולא צריך לפחד ממנו. השחקנים מספיק חכמים כדי להבין את חשיבות המשחק הזה. אני רוצה להאמין שכמו שבחלונות הקודמים היה לנו משחק אחד טוב ואחד פחות טוב – עכשיו יגיע המשחק הטוב. אנחנו לא חושבים על מה יעשו קבוצות אחרות".  לאימון הגיע ניר ביטון, קשר סלטיק בכדורגל, שבא לתמוך לפני המשחק החשוב.


ניר ביטון באימון הנבחרת (איגוד הכדורסל)

גם גיא פניני, שכבר חווה מצבי לחץ בכדורסל, דיבר: "זה משחק חשוב בשבילנו כדי להמשיך לשלב הבא. הכדורסל הישראלי נמצא בתקופה שהוא צריך זריקת עידוד וזה משחק בטיימינג טוב כדי להראות שהכדורסל הישראלי חי וקיים. בכל משחק צריך להיות אגרסיביים. בסופו של דבר צריך לבוא ולשחק את הכדורסל הטוב שלנו".


"הכדורסל הישראלי צריך זריקת עידוד". פניני (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי