הפסד צורב: 60:59 לעתודה מול גרמניה באליפות אירופה

גיל בני
גיל בני | צילום: באדיבות איגוד הכדורסל

שחקניו של אריאל בית הלחמי הפסידו למארחת במשחק הפתיחה שלה והם חייבים לנצח ביום ראשון, במשחקם השני באליפות, את רומניה. יובל זוסמן נפצע ברבע השלישי ולא חזר לשחק

(גודל טקסט)
נבחרת העתודה של ישראל פתחה הערב (שבת) את אליפות אירופה עם הפסד כואב 60:59 לנבחרת המארחת גרמניה, אחרי שלשה של הגרמני ריצ'ארד פרוידנברג. מחר בשעה 19:00 תתמודד ישראל מול נבחרת רומניה.


נבחרת ישראל הייתה מהוססת בפתיחה, אבל כניסתם של גיל בני ודני אבדיה מהספסל עוררה את הכחולים שנטלו את היתרון בסיום הרבע הראשון כשדני אבדיה קלע 5 נקודות רצופות והעלה את הנבחרת ליתרון 15-16. יד טובה של רז אדם וקבלת החלטות מצוינת של יובל זוסמן הגדילו את היתרון הישראלי עד 22-29 כשנשארו שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה אבל סיומת טובה של הגרמנים עם שלשה קשה לקראת הבאזר, קבעו 29-30 לישראל בהפסקה.


שחקניו של אריאל בית הלחמי פתחו את המחצית השנייה בצורה רעה מאד כשלא קלעה נקודה במשך שש דקות ואפשרה לגרמנים לפתוח פער דו ספרתי, 32-43. ריצת 0-7 ישראלית עם דקות טובות מאד של פליישר ואבדיה, סגרה את הפער ושמרה על המשחק צמוד, 39-44 לגרמניה בתום הרבע השלישי, רבע בו גם נפצע יובל זוסמן ולא חזר לשחק עד הסיום.

 

הרבע האחרון נפתח עם ריצה גרמנית שקבעה 9 הפרש אבל ישראל עם מהלך מדהים של 7 נקודות ב-10 שניות, כולל 2 חטיפות של עידו שבת ומייקל בריסקר, צימקה עד 52-50 ופתחה מחדש את המשחק. ישראל המשיכה לרוץ, שבת ובריסקר המשיכו לעשות נקודות ויחד עם סל חשוב של מושקוביץ', הנבחרת עלתה ליתרון 57-59, 7 שניות לסיום. ריצ'ארד פרוידנברג עלה לשלשה קשה כמעט עם הבאזר והכדור צלל פנימה. 59-60 לגרמניה בסיום, אחרי שדני אבדיה פיספס נסיון שלשה עם הבאזר.


קלעו לישראל: מייקל בריסקר 13, דני אבדיה 10, רז אדם 8, מיכאל מושקוביץ' 8 (10 ריב'), גיל בני 6, עידו שבת 4, עידו פליישר 4, מיירון רוינה 4, יובל זוסמן 2.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי