נבחרת העתודה בבית עם סרביה, איטליה ואוקראינה

גיל בני מניף את הגביע, נבחרת העתודה אלופת אירופה
גיל בני מניף את הגביע, נבחרת העתודה אלופת אירופה | FIBA

אליפות אירופה תתקיים ביולי בתל אביב, וישראל, האלופה המכהנת, תפתח את התחרות מול אוקראינה ב-13.7.2019. בית הלחמי: "נגיע מוכנים כדי לייצג את המדינה בכבוד". לכל הגרלות הנבחרות הצעירות

(גודל טקסט)

הגרלת אליפויות אירופה לנבחרות צעירות התקיימה היום (חמישי) בבלגרד, וביניהן גם הגרלת אליפות אירופה לנבחרות עתודה אשר תתקיים לראשונה בתל אביב, ב-13-21 ביולי 2019 לאחר שאריאל בית הלחמי ושחקניו זכו באליפות האחרונה.

בהגרלה נקבע כי נבחרת ישראל, אלופת אירופה כאמור, תשובץ בבית ג' ביחד עם סרביה, איטליה ואוקראינה. המשחק הראשון יהיה ב-13 ביולי בהיכל קבוצת שלמה, והיריבה תהיה אוקראינה. הבית מולו יצטלב הבית הישראלי יהיה בית א' שכולל את צרפת, טורקיה, בריטניה ומונטנגרו.

מאמן נבחרת העתודה אריאל בית הלחמי אמר לאחר ההגרלה: "זו אליפות אירופה דרג א' וכבוד גדול מכך שזה יקרה בישראל וכולנו מתרגשים לקראת זה. כמו לכל אליפות, נגיע מוכנים כדי לייצג את המדינה בכבוד. נגיע מוכנים לכל משחק ומשחק בהתאם ונרצה לעשות את הטוב ביותר שלנו".


בית הלחמי ושחקני העתודה באליפות האחרונה (באדיבות האיגוד)

יחד עם ההגרלה של אליפות אירופה לעתודה נערכו גם ההגרלות של אליפויות אירופה האחרות לנבחרות צעירות. נבחרת הנוער של ישראל (עד גיל 18) שתשחק באליפות אירופה דרג ב' ברומניה הוגרלה לבית ג' יחד עם בוסניה, לוקסמבורג, צ'כיה, רומניה ואיסלנד. שתי הראשונות בבית יעלו לרבע הגמר. נבחרת הקדטים (עד גיל 16) תשחק באליפות אירופה דרג א' באיטליה בבית ב' יחד עם ספרד, מקדוניה ולטביה.

בנשים, נבחרת העתודה שתשחק באליפות אירופה דרג ב' הוגרלה לבית יחד עם קרואטיה, איסלנד וקוסובו. שתי הראשונות יעפילו לרבע הגמר. נבחרת הנערות של ישראל שתשחק באליפות אירופה דרג א' הוגרלה לבית יחד עם צרפת, ספרד וצ'כיה. הקדטיות באליפות אירופה דרג' ב' בבולגריה בבית עם קרואטיה, סלובקיה, נורבגיה, שווייץ וקוסובו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי