קטש זימן סגל רחב לגרמניה וסרביה, בכורה לבריסקר ולבני

גיל בני
גיל בני | FIBA

לקראת חלון המשחקים השישי והאחרון במונדובאסקט, המאמן הלאומי פרסם רשימה של 29 שחקנים הכוללת ארבעה נציגים מהלאומית. גם לאומי זומן לראשונה

(גודל טקסט)

לקראת החלון השישי והאחרון של משחקי מוקדמות גביע העולם, פרסם מאמן נבחרת ישראל עודד קטש את הסגל הראשוני והרחב שיכלול לא פחות מ-29 שחקנים, שחלקם ינסו להוכיח את עצמם ולעבור את הסינון הסופי לקראת המשחק נגד גרמניה בתל אביב (21.2) ומשחק החוץ בבלגרד נגד סרביה (24.2). כאמור זהו זימון ראשוני בלבד לפתיחת האימונים בעוד כחודש, ב-18.2, עד אז תצומצם הרשימה.

לסגל הרחב זומנו גם ארבעה שחקנים מהליגה הלאומית, מייקל בריסקר וגיל בני שזכו עם נבחרת העתודה האחרונה באליפות אירופה, דניאל קופרברג שזומן כבר בפעם השנייה ורומן סורקין. אור לאומי קיבל גם הוא זימון בכורה.

הסגל המלא: גיא פניני, טי.ג'יי קליין, ג'ייק כהן, יובל זוסמן, ג'ון דיברת'לומיאו, דני אבדיה, נמרוד לוי, בר טימור, תמיר בלאט, אלכס צ'וברביץ', תומר גינת, עידן זלמנסון, רפי מנקו, חואקין שוכמן, נתנאל ארצי, בן אלטיט, גולן גוט, אדם אריאל, איתי שגב, איגור קולשוב, עוז בלייזר, יפתח זיו, גל מקל, שון דוסון, דניאל קופרברג, אור לאומי, מייקל בריסקר, גיל בני ורומן סורקין.


בריסקר. קטש עוקב גם אחרי הכוכבים שזכו עם העתודה (FIBA)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי