נבחרת העתודה גברה 78:88 על ספרד וזכתה בטורניר ההכנה

אבדיה
אבדיה | FIBA

דני אבדיה הצטיין עם 24 נקודות, החבורה של אריאל בית הלחמי ניצחה משחק שישי מתוך שבעת האחרונים ונראית מוכנה לאליפות אירופה שתצא לדרך בשבת הבאה בתל אביב

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה של ישראל, אלופת אירופה מהקיץ שעבר ומארחת האליפות שתיפתח החל ממוצאי שבת בתל אביב, השלימה הערב (ראשון) את משחקי ההכנה שלה עם ניצחון נוסף ומרשים, 78:88 על ספרד החזקה, בדרך לזכייה בטורניר שנערך באולם הדרייב אין. בסך הכל ניצחה הנבחרת שישה משבעת משחקיה האחרונים לקראת אליפות אירופה, במהלכה תפגוש את סרביה, ליטא ואוקראינה.

דני אבדיה שוב היה המצטיין בנבחרת של אריאל בית הלחמי. שחקן מכבי תל אביב העלה את רף הציפיות עוד יותר לקראת התחרות הודות ל-24 נקודות ושישה כדורים חוזרים ב-28 דקות על הפרקט. יש לציין שגם משחק ההגנה הישראלי היה משובח ואחרי ההפסד אמש לליטא, 107:106, עצרה הנבחרת את ההתקפה הספרדית על 51 נקודות בתום 30 הדקות הראשונות. כשהפער היה דו ספרתי ברבע האחרון, הצליחו הספרדים לנגוס בהפרש וגם לשפר את מאזנם בהתקפה.

בנוסף לאבדיה, נועם אביבי בלט עם 14 נקודות וכמוהו גם יאיר קרביץ שקלע 12 והוריד שמונה כדורים חוזרים. עוד קלעו לישראל :ים מדר 11, עידן אלבר 9, רז אדם 6, תומר לוינסון 5, תומר פורת 4, אופק מחכה 3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי