בית הלחמי: "הוציא ממני את המיטב". אבדיה: "היה עלי לחץ ענק"

ים מדר, תומר לוינסון
ים מדר, תומר לוינסון | דני מרון

מאמן נבחרת העתודה התייחס לזכייה השנייה באליפות אירופה: " למרות שיש פה אגו השחקנים הצליחו לנטרל אותו. ה-MVP של הטורניר הוסיף: "החברים מסביבי עודדו אותי אחרי ההפסד לסרביה"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל עד גיל 20 סיימה היום (ראשון) עוד קמפיין אירופי מוצלח לאחר שגברה על ספרד 84:92. זו הפעם השלישית בשלוש שנים שהנבחרת מגיע לגמר והפעם שנייה ברציפות שהיא מסיימת שידה על העליונה. בדרכה לעוד אליפות גברה הנבחרת של בית לחמי בין היתר על צרפת, ליטא ומונטנגרו.

לאחר הטקס מאמן נבחרת העתודה אריאל בית הלחמי ניגש לעמדת הראיונות והתייחס להישג חסר התקדים: "בהחלט מדהים מאוד מרגש הקהל ה זה משהו מדהים. קודם כל זה הקהל. אחר כך אני חייב להזכיר את כל הצוות שלי וכל מי שתמך בנטו בעידוד. ההפקה מדהימה".

לחבורה הנפלאה הזאת שכבר אין לי מילים החבורה הזאת שראינו אותם צומחים. היום הזכרתי להם בשיחה שהם הפכו להיות מאוד מלוכדים ומגובשים ולמרוצת שיש כוכבים זאת קבוצה. זה היופי של הכדורסל שזה משחק קבוצתי וזה היה הכוח שלנו. החברה האלה הוציאו ממני את המיטב. זה באמת נקי ולמרות שיש פה אגו הם הצליחו לנטרל אותו".

כמובן שלאחר המשחק גם התקשר ראש הממשלה בנימין נתניהו במטרה לברך את המאמן הלאומי: "הרבה גאווה למדינת ישראל, משחק לתפארת". בית הלחמי סיכם את דבריו והתייחס לאובדנו של מוטי אמסלם ששימש כיו"ר גבעת שמואל וציין: "בלעדיו לא הייתי מאמן כדורסל".


התרגשות גדולה בנבחרת ישראל (דני מרון)

גם ה-MVP דני אבדיה דיבר בצורה מסודרת יותר לאחר טקס ההנפה: "אולי זאת קלישאה אבל בנבחרת הזאת אין MVP אני לא מצטנע זאת האמת כל החברים פה עשו עבודה מדהימה כל פעם מישהו לקח את הכדור ועשה את מה שצריך".

כמה לחץ היה עליך לפני: "היה לחץ ענק אני לא יכול לשקר לך ולהגיד שלא. החברים מסביבי עודדו אותי אחרי ההפסד לסרביה, אנחנו נבחרת מדהימה וכולם הרימו ועזרו לי".

יש פה חומר טוב של שחקנים שיביאו תארים חדשים בעתיד: "אני חושב שהעתיד שלנו מאוד אופטימי והחברה פה מאחורה מראים כמה הם ווינרים אז יש שחקנים קצת יותר מוכשרים אבל אין משהו שמחליף את הלב והמלחמה הזאתי. אין אגו כולם מפרגנים לכולם וכולם עשו עבודה מדהימה כל אנשי הצוות".

על אמא ואבא: "קודם כל שאני מודה להם על החינוך שלהם להיות הכי תחרותי ולא לוותר ולא להיות מפונק למרות שאני ילד יחיד וגם למאמן שעובד איתי כל יום באופן אישי וגם תודה למכבי תל אביב שעוזרת לי כל הזמן".


"זאת קלישאה אבל בנבחרת הזאת אין MVP". דני אבדיה מצטנע (דני מרון)

שחקן נוסף מישראל שהצטיין במהלך האליפות היה ים מדר, שאמר בסיום: "זה מטורף. אפילו לחלום ולדמיין את הרגע הזה היה קשה, אבל האמנתי שאנחנו יכולים להגיע הכי רחוק עם הסגל הזה. אני אוהב מאוד את אבדיה". על הלחץ שהיה על כתפיו במהלך הטורניר אמר: "אני לא יודע אם זה לחץ. זה כיף לשחק ברמה הזאת ולשחק מול נבחרות כמו ספרד וצרפת. פוגשים הרבה חבר'ה רציניים וזה טוב להראות שאתה שייך לרמות האלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי