משימה שלישית הקיץ: נבחרת הקדטים יוצאת לאליפות אירופה

נבחרת הקדטים
נבחרת הקדטים | איגוד הכדורסל

הנבחרת של ברק דמיציאן תפגוש את לטביה, צפון מקדוניה וספרד בשלב הבתים והיא כוללת בסגל את בנו של דריק שארפ, עמנואל. המאמן: "נכתיב קצב מהיר, לחץ על כל המגרש וננסה לגרום ליריבות לחשוב"

(גודל טקסט)

אחרי ההצלחות של נבחרות העתודה והנוער, מחר (רביעי) תצא נבחרת הקדטים לאליפות אירופה דרג א' באודינה, איטליה. משחקה הראשון יהיה ביום שישי בשעה 17:30 נגד לטביה ולאחר מכן היא תפגוש את צפון מקדוניה בשעה 15:15 בשבת וביום ראשון בשעה 17:30 את ספרד. אחרי יום מנוחה יגיע משחק ההצלבה הכל כך משמעותי בדרג א', נגד נבחרת מהבית המקביל שכולל את רוסיה, איטליה, קרואטיה וגרמניה.

המאמן ברק דמיציאן אמר לקראת היציאה לאליפות: "אנחנו בתחושות טובות. עשינו שני טורנירים מוצלחים בחו"ל, התקדמנו מאוד והתגבשנו כנבחרת. זה אתגר גדול לשחק בדרג א' ואני מקווה שנעשה טורניר מוצלח נגד הנבחרות הכי טובות באירופה".

על סגנון המשחק של הנבחרת המאמן: "סגנון המשחק שלנו יהיה מאוד ברור, בגלל הגודל החסר שלנו. נשחק מאוד מהר וננסה לעשות סל ב-8 השניות הראשונות של ההתקפה. נכתיב קצב מהיר, לחץ על כל המגרש וננסה לגרום ליריבות לחשוב. נשחק בסגנון המייחד אותנו וזה עבד יפה עד עכשיו".

משימה שלישית הקיץ, אחרי ההצלחות של העתודה והנוער. שחקני נבחרת הקדטים (איגוד הכדורסל)
משימה שלישית הקיץ, אחרי ההצלחות של העתודה והנוער. שחקני נבחרת הקדטים (איגוד הכדורסל)

על ההשתלבות של עמנואל שארפ, בנו של דריק: "לשמחתי יש לסיפור הזה שני צדדים ושניהם חיוביים. הראשון זה הוא. יש לו אישיות יוצאת מהכלל והוא התחבר מצוין. בצד השני החבר'ה שקיבלו אותו נהדר ותוך שבועיים ההשתלבות שלו נהדרת וחלקה".

סגל הנבחרת: ניר טאוב, אדם ישראלסתם, אופק גול, עידו מנצל, עומר חממה, עמנואל שארפ, איליי עזרן, נבו זומרפלד, אריאל אייזיק, ניר שפר, בן ממן, יותם שמול. עוזרי המאמן: עמית בן דוד ואדיר אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי