גיא גודס ישמש כעוזר מאמן נבחרת ישראל וידריך את העתודה

גיא גודס
גיא גודס | דני מרון

מאמנה של מכבי ראשון לציון יתפוס את מקומו של עופר רחימי ויחבור בצוות לעודד קטש ודרור כהן. בנוסף, הוא ייכנס לנעליו של אריאל בית הלחמי ויתפוס פיקוד על הנבחרת שזכתה פעמיים באליפות אירופה עד גיל 20

(גודל טקסט)

איגוד הכדורסל הודיע היום (חמישי) על שינוי בצוותי האימון של נבחרות ישראל: בתום פגישה בין יו"ר הוועדה המקצועית עמוס פרישמן לגיא גודס, השניים סיכמו כי מאמנה של מכבי ראשון לציון יחליף את עופר רחימי ויתמנה לעוזרו של עודד קטש בנבחרת הבוגרת, ובנוסף ייכנס לנעליו של אריאל בית הלחמי וידריך את נבחרת העתודה. לאחר הפגישה, פרישמן שוחח עם יו"ר ראשון לציון יצחק פרי וקיבל ממנו את ברכת הדרך למינוי העתידי.

זו תהיה הקדנציה השנייה של גודס כמאמן הנבחרת עד גיל 20, לאחר שעמד על הקווים שלה גם באליפות אירופה דרג ב' ב-2011, שם סיימו הבחורים בכחול-לבן במקום ה-11. שנתיים לאחר מכן, הוא שימש כעוזר המאמן של ג'ו פרונטי בנבחרת בריטניה, כשזו השתתפה ביורובאסקט והודחה בשלב הבתים הראשון.

גודס חזר לפני שנה לקדנציה שנייה במכבי ראשון לציון, כשהחליף את צביקה שרף לאחר פתיחת עונה מאכזבת והוליך את הכתומים לגמר גביע המדינה ולגמר הפיינל פור. בעבר עבד גם תחת דיוויד בלאט ונבן ספאחיה כעוזר מאמן במכבי תל אביב ואף עמד בעצמו על הקווים של המועדון הצהוב, בעונת 2014/15.

גיא גודס. דרך חדשה בנבחרות ישראל (עדי אבישי)
גיא גודס. דרך חדשה בנבחרות ישראל (עדי אבישי)

נבחרת ישראל תתשתף במוקדמות יורובאסקט 2021 ותתמודד עם ספרד, פולין ורומניה. המשחקים ייערכו החל מהשנה הבאה, בשלושה חלונות נפרדים ובסופם שלוש הראשונות בבית יעלו לאליפות שתתקיים בגרמניה, גאורגיה, צ'כיה ואיטליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי