Sport1 Banner

גל מקל ימשיך לשמש כקפטן הנבחרת בחלון המשחקים הקרוב

גל מקל
גל מקל | דני מרון

רכזה של רג'יו אמיליה יישאר בתפקיד שמילא כבר בקמפיין מוקדמות אליפות העולם, כך הודיע איגוד הכדורסל לקראת המפגשים עם פולין ורומניה במוקדמות יורובאסקט 2021

(גודל טקסט)

איגוד הכדורסל הודיע היום (ראשון) כי גל מקל ימשיך לשמש כקפטן נבחרת ישראל בחלון המשחקים הקרוב, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, שבו יפגשו עודד קטש ושחקניו את נבחרות פולין ורומניה. מקל היה הקפטן גם בקמפיין הקודם, מוקדמות גביע העולם, וכשנעדר בשל פציעות הוחלף על ידי גיא פניני ובר טימור.

רכזה של רג'יו אמיליה האיטלקית הוא השחקן השני הכי ותיק בנבחרת היום, עם 100 הופעות, כאשר רק לפניני יש יותר – 153, המציבות אותו במקום השמיני בכל הזמנים. בסגל הרחב לצמד המשחקים הקרוב נכללו שלושה שחקנים שעדיין לא רשמו הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת: ג'ו אלכסנדר, ים מדר ורומן סורקין.

מקל ישתתף גם במסיבת העיתונאים שתערוך מחר הנבחרת יחד עם המאמן עודד קטש. ביום רביעי, המשלחת בכחול-לבן תמריא לפולין לקראת המפגש עם הנבחרת המקומית יממה לאחר מכן. דני אבדיה וג'ייק כהן, שחקני מכבי תל אביב, זומנו לסגל הרחב אך לא יקחו חלק במשחק הראשון כיוון שקבוצתם תשחק ביום שישי נגד ולנסיה במסגרת היורוליג. השניים, שיתאמנו עם הנבחרת לפני ההמראה לפולין, יצטרפו אליה בחזרה לקראת ההתמודדות עם רומניה בהיכל 'קבוצת שלמה', ביום שני הבא.

מקל וקטש. קמפיין חדש נפתח השבוע (דני מרון)
מקל וקטש. קמפיין חדש נפתח השבוע (דני מרון)

עוד באותו נושא: גל מקל, נבחרת ישראל בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי