חגיגה בכחול לבן: ישראל הביסה 63:87 את רומניה בדרייב אין

גל מקל, רפי מנקו
גל מקל, רפי מנקו | עדי אבישי

מוקדמות אליפות אירופה: 3,211 אוהדים צפו בנבחרת של עודד קטש עולה למאזן של 0:2 לאחר משחק מרהיב. דני אבדיה (21), ג'ייק כהן (17) וגל מקל (11) כיכבו בניצחון הביתי

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל השלימה הערב (שני) בדרייב אין פתיחה מושלמת בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה. אחרי הניצחון על פולין ביום חמישי, חבורתו של עודד קטש השיגה בביתה 63:87 חלק על נבחרת רומניה לעיני 3,211 צופים והכחולים לבנים יארחו את ספרד, אי שם בחודש נובמבר, עם מאזן של 0:2 חלק.

קלעו לישראל: דני אבדיה 21 נקודות ו-8 ריבאונדים, ג'ייק כהן 17, גל מקל 11, רפי מנקו וטי. ג'יי. קליין 9 כ"א, עידן זלמנסון 7, גיא פניני 6, איתי שגב 5, נמרוד לוי 2.

ישראל פתחה טוב יותר ועלתה למאזן של 2:9, בזכות שתי שלשות של ג'ייק כהן ורפי מנקו ועוד מהלך של איתי שגב שהסתיים בסל ועבירה. בהמשך נבחרתו של עודד קטש כבר עלתה ליתרון דו ספרתי, אך רומניה מצידה הגיבה בריצת 2:10. בסיום הרבע הראשון ישראל הובילה 12:16. גם את הרבע השני ישראל פתחה חזק ועלתה ליתרון של 15:24, אך בדיוק כמו ברבע הראשון הרומנים חזרו למשחק והורידו את המינוס לנקודה . דני אבדיה וטי. ג'יי. קליין החזירו את הנבחרת לעניינים וסיימה את המחצית ביתרון 38:43.


דני אבדיה תמיר בלאט. משחק נפלא לשחקן מכבי תל אביב (עדי אבישי)

ברבע השלישי ישראל המשיכה להוביל ורפי מנקו העלה אותה ליתרון דו ספרתי לראשונה מאז הרבע הראשון, הרומנים שוב צימקו עד למינוס 5, אך הפער המארחת העלתה הילוך בסיום הרבע, אותו סיימה ביתרון 56:65. הרבע האחרון התנהל כגארבג' טיים, עידן זלמנסון העלה את ההפרש ל-20 כשנותרו 2:30 דקות לסיום והרומנים לא הצליחו לחזור למשחק, זה נגמר עם 63:87 לנבחרת ישראל ששמרה על מאזן מושלם בתום שני משחקים.


אוהדי נבחרת ישראל (עדי אבישי) 


ניצחון נוסף לנבחרת ישראל. תמיר בלאט וג'ייק כהן (עדי אבישי)

טל ברודי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי