חושבת על העונה הבאה: מכבי ת"א הגישה הצעה לסטפן מרקוביץ'

סטפן מרקוביץ'
סטפן מרקוביץ' | Gettyimages

לפי דיווחים באירופה, הצהובים מעוניינים לצרף את הרכז הסרבי של זניט סנט פטרסבורג (29, 1.99). גם צסק"א ומספר קבוצות מטורקיה בתמונה

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב נמצאת באחד המשברים הגדולים בתולדותיה ויש אפילו דיבורים על עזיבה של חלק מהבעלים, אבל הצהובים לא שוקטים על השמרים ומתכננים כבר את העונה הבאה.

 

לפי דיווחים בכלי התקשורת באירופה, מחזיקת הגביע הישראלית הגישה הצעה לרכז זניט סנט פטרסבורג סטפן מרקוביץ' ורוצה להחתימו על חוזה לשנים הקרובות. לפי הפרסומים, לא רק הצהובים מעוניינים לצרף את השחקן המוכשר. גם צסק"א מוסקבה שמכינה חלופות ליום בו יחליט מילוש תיאודוסיץ' לעזוב ל-NBA, וכמו כן מספר קבוצות טורקיות.


 

מרקוביץ' (29, 1.99) קלע 11.9 נקודות ומסר 9.1 אסיסטים בממוצע והוביל את זניט לרבע גמר היורוקאפ שם הודחה על ידי לוקומטיב קובאן. בליגת ה-VTB הוביל הרכז את קבוצתו למקום השני בליגה הסדירה עם 10.1 נק' ו-7.9 אס' בממוצע.

 

הסרבי גדל באטלס הסרבית, לאחר מכן עבר להמופארם ורסאץ' ובהמשך שיחק בבנטו טרוויזו, ולנסיה, בנביט, מלאגה ובקיץ האחרון הגיע לסנט פטרסבורג. לפי פרסומים באמצע העונה ניסתה ברצלונה לצרפו כדי לחזק את הקו האחורי שלה, שסבל מפציעות, אבל השחקן סירב.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי