הלם במכבי ת"א: אנחנו חייבים לעשות שינויים במהירות

אנדרו גאודלוק
אנדרו גאודלוק | עדי אבישי

הצהובים מנסים לעכל את ה-87:85 המביך להפועל גלבוע/גליל, בגאצקיס: "כל האחריות עליי", אלכסנדר: "מקווה שאנשים לא יפעלו לפי הרגש"

(גודל טקסט)
מה יהיה עם מכבי תל אביב? הצהובים ספגו אמש (חמישי) עוד הפסד מביך כשנכנעו בהיכל מנורה מבטחים להפועל גלבוע/גליל 87:85 ועוד יכולים לסיים את העונה הסדירה ללא יתרון הביתיות. העולה החדשה מצדה סימנה סוויפ מרשים על מחזיקת הגביע וגם אם לא תשתחל לפלייאוף תוכל להתנחם בעונה מעל ומעבר לציפיות.

 

"ההפסד הזה הוא לחלוטין על האחריות שלי", אמר מאמן הצהובים איינרס בגאצקיס. "התחלנו את המשחק לאט מדי וסבלני מדי ולאחר מכן שילמנו את המחיר על זה. גם נתנו להם לקלוע נקודות בהתקפות מעבר". כשנשאל על התקרית עם אנדרו גאודלוק ענה הלטבי: "זה היה המצב, אני לא רוצה להיכנס לפרטים, זאת הייתה החלטה של מאמן".



 


הקליעה הגדולה של סיגרס
:  "הזריקה של סיגרס הייתה קשה. שמרנו טוב, אבל תמיד אפשר לעשות עוד יותר טוב". האליפות: "אני עדיין מאמין שאנחנו במרוץ לאליפות, אבל אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולהילחם".

 

סנטר הצהובים ג'ו אלכסנדר נשמע חסר סבלנות בסיום: "כשאני משחק, אני משחק טוב. יש דברים שאני צריך להבין בעצמי, אף אחד לא יבין אותם בשבילי".




איינרס בגאצקיס. סיטואציה בלתי אפשרית. צילום: עדי אבישי


המשחקים הבאים: "אנחנו נמצאים במצב שבו אנחנו צריכים לעשות שינויים במהירות, כי לא הייתה לנו את כל העונה להתכונן, בגלל כל המאמנים שבאו ועזבו. אני מקווה שאחרי הפסד כזה אנשים לא יפעלו לפי הרגש, אלא יחזרו אל שולחן השרטוטים ויחזרו עם תוכנית פעולה". 

 

ההצהרה שלו על האליפות: "לא אכפת לי מהתצוגה הזו או ממה שאנשים חושבים. אמרתי את מה שחשבתי ואני עדיין מתכוון לזה ומי שלא חושב ככה, אני לא מתייחס אליו".

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי