פיאניג'אני: "מכירים את נהריה, חשוב שנשמור על פוקוס"

פיאנג'יאני
פיאנג'יאני | צילום: הפועל ירושלים

אלפסי מקווה ששולדרבראנד ישמור על יציבות גם במשחק מס' 4, הלפרין: "נהריה טובה ומנוסה, המאצ' אפ שלנו מול קשה"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תנסה להשאיר בחיים את הסדרה מול עירוני נהריה, כשמשחק מס' 4 ייצא לדרך (שני, 21:05) באולם "עין שרה". הקבוצה מהצפון מובילה 2-1 בסדרה מול האדומים, והיא קרובה ניצחון אחד מחצי גמר הפלייאוף.

שחקניו של אריק אלפסי יודעים שגם הפסד לא יסתום את הגולל על סיכוייהם להעפיל לפיינל פור, בתום עונה פנטסטית. במידה והסגולים יפסידו, הם יאלצו להתייצב ביום רביעי באולם "פיס ארנה" בעיר הבירה למשחק של להיות או לחדול. עירוני נהריה תסתמך על יונתן שולדבראנד, שהוא השחקן הכי יציב בסדרה עד כה עם 16, 16 ו-18 בהתאמה בטור הנקודות, כאשר בכל המשחקים קלע לפחות שלוש שלשות.

מנגד, הפועל ירושלים בונה על ההיסטוריה. האדומים ניצחו בארבע סדרות הפלייאוף האחרונות בהן לקחו חלק. הפסדה האחרון היה 3:1 למכבי חיפה בחצי גמר 2014, כאשר במשחק הרביעי נוצחה בחוץ 90:68. לעומת זאת, חמש פעמים בלבד הצליחה קבוצה שדורגה במקום 6 להדיח קבוצה שדורגה במקום 3, כולל בשנתיים האחרונות, בהן מכבי ראשל"צ עשתה זאת מול הפועל חולון (2015) ומכבי חיפה (2016).

הפסד ירושלמי יסתום את הגולל על העונה הכושלת והשקעה הרבה מצד הבעלים אורי אלון. סימונה פיאנג'יאני יאלץ להגיע למשחק בנהריה ללא אלסנדרו ג'טילה, שהמריא לאיטליה מסיבות אישיות. השחקן קיבל אישור לנסיעה לאחר שהבין מהצוות המקצועי כי הוא לא מתוכנן להיות בסגל למשחק הערב, כשאמרה סטודמאייר ימשיך לקבל את מקומו בסגל לצדו של ריצ'רד האוול.

אריק אלפסי. רוצה לגמור את הסדרה (דני מרון)
אריק אלפסי. רוצה לגמור את הסדרה (דני מרון)

פיאנג'יאני דיבר עם האתר הרשמי של המועדון על תחושותיו לקראת ההתמודדות ואמר: "היופי בדבר ששחקני שתי הקבוצות כבר מכירים אחד את השני בצורה טובה. מצד אחד, אנחנו יודעים אילו דברים עלינו לעשות כדי למנוע מהם לחשוף נקודות תורפה. מצד שני, אנחנו יודעים איפה עלינו להשתפר בהתקפה ובהגנה, כדי שנוכל להביא משהו חדש להתמודדות".

המשחק השלישי: " בסופו של דבר, מה שהכי חשוב שיהיה לנו ביטחון לשחק את המשחק שלנו. עלינו לשחק הרבה יותר טוב, כמו שיחקנו וקלענו במשחק השלישי. מה ששוב יכול להכריע את המשחק אלו הנקודות הקלות שמגיעות מאיבודי כדור או ריבאונד בהתקפה. עלינו לשים לב לדברים הללו, ולהמשיך לשחק בכמה שיותר ביטחון. כדי להשיג את הדברים הללו, נצטרך להגיע בפוקוס ובלי מחשבות על המשחקים הקודמים".

יותם הלפרין. מאמין שאפשר לנצח (מנהלת הליגה)
יותם הלפרין. מאמין שאפשר לנצח (מנהלת הליגה)

הקפטן יותם הלפרין אמר לקראת המשחק: "כולנו מודעים לחשיבות של המשחק, והחזרנו לעצמנו את הסיכוי לחזור בסדרה הזו. נהריה קבוצה טובה ומנוסה מאד, והמאצ' אפ שלנו מולם קשה, אבל ידענו לנצל אותו לטובתנו במשחק הקודם. ננסה לעשות את המקסימום כדי לנצח את המשחק בנהריה, ולהחזיר את הסדרה הביתה לירושלים. נהריה קבוצה מאוד אינטנסיבית, ונצטרך להיות מרוכזים לכל אורך ה-40 דקות, ואני מאמין שאם נשמור על הקצב שלנו יהיה בסדר".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי