שיבק: זה כואב. גאודלוק: העונה הגרועה בקריירה

סמית' ואלכסנדר
סמית' ואלכסנדר | עדי אבישי

המאמן לאחר הדחת מכבי ת"א: "מאמין בתהליכים ארוכים". הכוכב הצהוב: "לא רגיל להיות בקבוצה שמפסידה". שגב: "מי שבנה את הקבוצה יסיק מסקנות", וגם: הפרגון מהכדורגל

(גודל טקסט)
העונה העגומה בתולדות מכבי תל אביב קיבלה הערב (שני) חותמת סופית עם 44:44 למכבי חיפה בחצי גמר הפלייאוף שסיים לצהובים את העונה. החבורה מהכרמל עשויה להיות הראשונה בתולדות הליגה שתניף צלחת כשהיא מגיעה מהמקום השמיני בעונה הסדירה. בחמישי: הגמר מול ירושלים.


אריק שיבק
שצפוי לסיים את תפקידו סיכם: "צריך לתת קרדיט למכבי חיפה, הם הוציאו אותנו מהמשחק הרגיל שלנו. הם היו טובים יותר ומגיע להם. ההגנה שלהם היתה טובה מאוד ולא הצלחנו למצוא פתרון".


האחות מהכדורסל עשתה לנו לילה שמח!#ירוק_עולהhttps://t.co/N2dB5aPsie

— Maccabi Haifa FC (@mhfootballclub) June 12, 2017


הרוטציה במשחק: "ניסינו הרכבים נמוכים וגבוהים ולא נתנו לפתח את המשחק הרגיל שלנו. איבדנו בטחון והם קלעו באחוזים טובים".


פספוס האליפות
: "הגעתי במטרה להיות בגמר, כואב לי מאוד ולא הצלחתי. כולם רצו ונלחמו. אני מאמין בתהליכים ארוכים. הם באו במומנטום טוב אחרי סידרה טובה".



דני ודייויד פדרמן מנסים להרים ראש (עדי אבישי)


איתי שגב המאוכזב אמר בסיום: "שמנו את עצמנו בסיטואציה לא טובה. נותן את הקרדיט לחיפה על משחק אגרסיבי".


היכולת של חיפה: "ניסינו לתקוף אותם משני צידי המגרש אבל הלכנו אחורה כשהם תקפו אותנו, ולא הצלחנו להוציא אותם מהקצב".


סיום העונה: "אין הקלה שהסתיימה העונה. כספורטאי אני תמיד רוצה להגיע הכי רחוק וזה הכי מבאס ועצוב בעולם שלא נזכה באליפות".


הסגל: "תפקידי לשחק כדורסל ולא להעביר ביקורת על מי שבונה את הקבוצה. אני סומך עליהם ובטוח שהם יסיקו את המסקנות שצריך להסיק".


עופר רחימי
ניסה להסביר את התחושות לאחר העלייה לגמר הפיינל-פור: "לא מצליח לעכל. אני צריך עדיין להבין שזה קרה, אבל באמת שהאמנתי בשחקנים שלי. הם מנוסים. הם ביחד. אני גאה ואוהב אותם. אנחנו רוצים עוד טיפה".



סוד הקדם: "אין לי דבר כזה. אני אדם מאמין, אני מתפלל הרבה. החילופים היו טובים מאוד. זו מכה קשה עבורם שאייברסון לא נמצא. כשהבנתי שהוא פצוע חשבנו איך לנצל את זה. פינקני הוא שחקן בן 33 שכל הזמן מתקדם. הוא תמיד מתעלה. הוא היה יותר טוב מהשחקנים של מכבי. מגיע לו קרדיט אדיר כי הוא כל כך מפתיע. הוא לא מפסיק להשתפר".


השמחה: "לא עיכלתי. אני צריך לנשום כי ביום חמישי יש משחק".


התקווה לגמר: "צריך ללכת לכותל, להגיד תודה לאל ולהמשיך".



רחימי, עונת בכורה קסומה (עדי אבישי)


אנדרו גאודלוק הגיע לעמדת הראיונות בסיום המשחק כשהוא לבוש בחולצה אדומה מתחת למדים הצהובים. השחקן הוסיף: "היה לנו מאוד קשה. חיפה מאוד אגרסיביים והם שיחקו מאוד חכם, פינקני בעיקר היה מצוין".


היכולת: "אני לא חושב שלא היינו טובים. מתישהו תוך כדי העונה היה לנו בלאגן בראש שהפריע לנו. לצערי לא הצלחנו לשמח את העיר".


העונה שלו: "זאת היתה עונה מסויטת, הכי גרועה בקריירה שלי. זאת היתה הפעם הראשונה שהייתי בקבוצה מפסידנית".
 



פינקני, משחק ענק (עדי אבישי)


עוז בלייזר הנרגש חתם: "רצינו יותר, חד משמעי, זה הלב והנשמה שלנו. עצרנו את השחקנים שהיינו צריכים. מילר, ראד. עשינו עבודה טובה איתם. שיחקנו ביחד והחבר'ה עשו מהלכים גדולים. איזו חוויה. אני לא מעכל".


המרקם הקבוצתי: "אין טיפת אגו. אנחנו כל כך רוצים לנצח שלא אכפת לנו מי קולע. זו אותה שמחה. אנחנו רק רוצים לנצח ולעשות הישג מטורף".


הגמר מול ירושלים: "אנחנו מאמינים שהכל יכול להיות. הראנו לכולם כבר שכל דבר אפשרי".


ווילי וורקמן שהיה נהדר הוסיף: "זה מושלם. יש לנו עוד 40 דקות. ההגנה ניצחה את המשחק, היתה הגנה מדהימה. קווין פינקני היה האיש, האקסטרה, הרוח שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי