סטודמאייר: "חלמתי על הרגע שאזכה באליפות בישראל"

אמארה סטודמאייר והצלחת הראשונה
אמארה סטודמאייר והצלחת הראשונה | ערן לוף

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני סירב להתייחס לעתידו, הסנטר הוסיף: "נראה אם אשאר". יותם הלפרין לפני ההנפה: "התואר הזה בשביל אלון בקל שנהרג". הבעלים אורי אלון: "אנחנו שולטים בכדורסל הישראלי"

(גודל טקסט)
אליפות שנייה בתולדות הפועל ירושלים הושגה הערב (חמישי) בזכות 76:83 על מכבי חיפה, ועל אף שנראה שהמאמן האיטלקי סימונה פיאניג'אני לא ימשיך עונה נוספת בבירה – הוא את מטרתו השיג והאליפות שבה לאחר שנתיים לקבוצתו של אורי אלון.


דקות ספורות לאחר הזכייה באליפות אמר סימונה פיאניג'אני: "אני שמח ורואה כל כך הרבה אנשים מאושרים, אז אני בעל מזל. זה משהו מיוחד. אני יודע שעשינו משהו מיוחד השנה, זה לא רק התואר הערב, אלא אני חושב שזו הייתה עונה מיוחדת. אני מאוד גאה בשחקנים שלי ואמרתי להם שבאווירה כזו, עם קהל כזה, אפשר לסיים עם תואר. אני מאושר וגאה להיות חלק מאחת העונות הכי חשובות בהיסטוריה של הפועל ירושלים. 



כשנשאל פיאניג'אני אם הוא נשאר בעונה הבאה או עובר למילאנו אמר בקצרה: "כעת זה הזמן לחגוג" ונטש את עמדת הראיונות.


אמארה סטודמאייר, ALL STAR ב-NBA, חגג אליפות ראשונה בקריירה והבהיר: "זה פשוט מדהים לזכות באליפות. זה משהו שאי אפשר לדמיין עד שהוא באמת קורה. זה כל כך אמוציונלי. עשינו את זה, אני מודה לאלוהים.

אם הוא דמיין שאליפות ראשונה שלו בקריירה תהיה בישראל: "זה דבר מדהים לזכות באליפות הראשונה שלי בירושלים, בישראל. התחברנו כקבוצה, התגברנו על פציעות וזכינו באליפות בעונה קשה. חלמתי על הרגע הזה שאזכה בישראל. נראה אם אמשיך בירושלים גם בעונה הבאה"



סטודמאייר עם הצלחת הראשונה שלו בקריירה (ערן לוף)


ג'רום דייסון
, ה-MVP של הפיינל פור שקלע 30 נקודות בגמר (6 מ-9 לשלוש), אמר שניות לאחר הבאזר: זה מדהים, פשוט שבוע מדהים. היו לנו כל כך הרבה עליות וירידות ואמרתי לשחקנים שעלינו לעשות את מה שצריך כדי לזוכות. באתי לתת את מה שיש לי, אבל החברים שלי עזרו ועשו את הכל כדי שננצח. קשה לי להביע את רגשותיי כרגע. 


יותם הלפרין, קפטן המועדון, אמר לאוהדים בכריזה רגעים לפני הנפת הצלחת: "לפני שנה וחצי נהרג אלון בקל, אוהד מושבע של הפועל ירושלים, והתואר הזה בשבילו. יש לנו את הקהל הכי טוב בעולם וכולנו אוהבים אתכם. אתם החלק הכי גדול בצלחת הזאת".



הלפרין מניף את הצלחת (עדי אבישי)


שניות ספורות לפני ההנפה, הבעלים אורי אלון השתלט על המיקרופון והלהיט את האוהדים עם שירת "יאללה הפועל!". לאחר מכן התראיין ואמר: "אליפות שנייה בשלוש שנים, וגם בשנה שעברה היינו צריכים לקחת. הפעם השנייה יותר מתוקה, לא יודע למה. לא יודע אם אנחנו אימפריה, אבל אנחנו שולטים בכדורסל הישראלי בשלוש השנים האחרונות. הקבוצה הייתה במצב מאוד לא טוב, בחובות של מיליונים כשלקחתי אותה, ותראו מה הולך פה היום. זה שאני יכול להביא שמחה לכך כך הרבה אנשים זה מאוד כיף. אני לעולם לא מדבר על קבוצות אחרות, אבל אני חושב שמה שקורה בליגה ובקבוצות אחרות הוא תוצאה ישירה של מה שאנחנו עושים. זו העונה הכי טובה בהיסטוריה של הפועל ירושלים. עכשיו אנחנו מקווים שיעברו לסדרות, שתהיה פה ליגה כמו שצריך ושיהיה מעניין".


הבעלים נשאל על שינויי המאמנים הרבים בליגה ואמר: "צריך לקרות משהו מאוד יוצא דופן כדי שאפטר מאמן. אם פיאניג'אני נשאר? בוא נראה. עכשיו צריך לחגוג עם הקהל המדהים הזה ואני קורא לכולם לבוא לחגוג את האליפות השנייה שלנו. לראות את יד אליהו אדום לגמרי ולגזור פה רשתות זה מדהים".



סטודמאייר בעננים. אלוף בפעם הראשונה בחייו (ערן לוף)


ריצ'ארד האוול, שהצטרף לקראת סיום העונה מהפועל תל אביב, הוסיף: "אני מאוד שמח, גם עבור חבריי והצוות. שיחקנו חזק ואני מברך את כולם. השחקנים עזרו לי, הראו לי מה לעשות ונתנו לי לשחק את המשחק שלי. הכימיה היא מה שעשתה את הקבוצה הזו. אני לא יכול לחכות  ליורובאסקט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי