מכבי חיפה במגעים להשארת גרגורי ורגאס לעונה נוספת

גרגורי ורגאס
גרגורי ורגאס | צילום: עדי אבישי

במועדון רוצים להשאיר את הרכז הנהדר לעונה נוספת בכרמל והחלו במשא ומתן. יפתח זיו מועמד לקבוצה, מאמצים להחתים מחדש גם את וורקמן

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה מנסה להשאיר את הגארד גרגורי ורגאס לעונה נוספת בכרמל וראשי הקבוצה החלו במשא ומתן עם השחקן מוונצואלה. בחיפה מעריכים מאוד את תרומתו של הרכז, שהגיע במהלך העונה לקדנציה שניה והוביל את הקבוצה מהמקום השמיני בתום העונה הסדירה לגמר הליגה.

את הקדנציה הראשונה שלו אצל הירוקים החל ורגאס לאחר קריירה ארוכה בדרום אמריקה כשבין היתר הוא זכה בשש אליפויות בוונצואלה ואליפות נוספת במקסיקו. בחיפה הוא רשם לפני שנתיים ממוצע של 13.9 נקודות, 6.4 אסיסטים (שלישי בליגה), 4.6 ריבאונדים ו-2.4 חטיפות במשחק.

את השנה שעברה הוא החל בנאנסי הצרפתית, בה תרם 9.1 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-5.5 אסיסטים, לפני שעזב את הקבוצה בשל סיבות אישיות וחתם מחדש במכבי חיפה. ב-21 הופעות במהלך העונה הסדירה רשם ורגאס 15.4 נק', 6.8 אס' (ראשון בליגה), 4.8 ריב' ושתי חטיפות במשחק, ובשנתיים האחרונות נבחר הרכז מוונצואלה לשחקן ההגנה של הליגה.


וורקמן, יישאר ירוק? (עדי אבישי)


יפתח זיו, מחוזר אצל חיפה (דני מרון)

במקביל, בחיפה מנסים להחתים מחדש גם את ווילי וורקמן. הפורוורד תרם 6.3 נקודות לצד שלושה ריבאונדים בעונה הסדירה, אך בפלייאוף הוא השתדרג ל-9.5 נקודות לצד 6.8 ריבאונדים והיה חלק מהריצה המרשימה של הירוקים בסיום העונה. שחקן נוסף שעשוי לשחק במדים הירוקים בעונה הבאה הוא יפתח זיו שפרץ העונה תחת מאיר טפירו במכבי אשדוד עם שיאי קריירה בנקודות (7.9) ואסיסטים (3.9). 

הצטרפולדףהפייסבוקשלרוניכהןווינרשוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי