מכבי תל אביב הודיעה: יובל זוסמן יישאר בעונה הקרובה

יובל זוסמן
יובל זוסמן | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הגארד הצעיר (19, 2.00), מכוכבי נבחרת העתודה, שוחח עם וויצ'יץ' וספאחיה ויהיה חלק מהסגל ב-2017/18. ספאחיה: "אני צופה לו עתיד מזהיר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (חמישי) כי הגארד הצעיר יובל זוסמן ייכלל בסגל הקבוצה בעונה הקרובה לאחר שיחה עם המאמן נבן ספאחיה והמנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ', ששכנעו אותו להישאר.  

זוסמן (19, 2.00), שמחזיק בחוזה לארבע עונות נוספות במדים הצהובים, היה מכוכבי נבחרת העתודה שזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה שנערכה החודש ביוון והותיר רושם אדיר על האוהדים ואנשי המקצוע.

ספאחיה אמר: "אחת המטרות החשובות שלי, ועשיתי זאת בכל קבוצה שאימנתי, היא לדאוג להתפתחותם של שחקנים מקומיים צעירים. אני מאוד שמח שיובל יהיה בסגל הקבוצה ויהיה לו חלק חשוב. לזוסמן יש הרבה כדורסל ואני צופה לו עתיד מזהיר, אני שמח שיעשה זאת במדי מכבי ת"א". 

בשנתיים האחרונות זוסמן נמצא תחת המעטפת של הצהובים. בעונת 2015/16 הוא הוביל את קבוצת הנוער של המועדון לזכייה בדאבל, וכן הרשים מאוד בטורניר מוקדמות הנוער של היורוליג שנערך בברצלונה ונבחר לחמישייה המצטיינת של הטורניר עם ממוצעים של 18.0 נק', 7.5 ריב', 5.2 חט' ו-2.7 אס' למשחק. במקביל שותף במספר משחקים של הקבוצה הבוגרת.

יובל זוסמן. פוטנציאל אדיר (פיב
יובל זוסמן. פוטנציאל אדיר (פיב"א, האתר הרשמי)

בעונה שעברה הושאל למכבי רעננה, שסיימה במקום הראשון בליגה הלאומית, וסיים עם ממוצעים של 11.7 נק' עם 41 אחוז ל-3, 3.6 ריב', 2.3 אס' ו-1.8 חטיפות. במקביל זוסמן המשיך ליהנות משירותי האקדמיה של מכבי ת"א – אימונים אישיים עם וליקו פרוביץ' ורגב פנאן,  אימוני כוח, מגורים וליווי תזונתי.

החודש כאמור היה אחד מכוכביה של נבחרת העתודה באליפות אירופה, כשסיים עם ממוצעים מרשימים של 16.3 נק' (שישי בטורניר) ב-42.5% מחוץ לקשת, 5.7 ריב' ו-1.9 חט' (חמישי בטורניר). במשחק הגמר מול יוון היה המצטיין בשורות ישראל עם 23 נק' (5 שלשות) ו-7 ריב'.


הצטרפו לדף הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי