ניצחון ראשון העונה להפועל חולון, 85:90 על הרצליה

גיא פניני מול אלכס רוזנברג
גיא פניני מול אלכס רוזנברג | עדי אבישי

הסגולים שמטו יתרון דו ספרתי ברבע האחרון, אבל הולוואי ושלומי הרוש דאגו להרגיע את דן שמיר עם כמה מהלכים גדולים בדקות האחרונות. לאומית: עירוני רעננה ניצחה 77:84 את הפועל עפולה

(גודל טקסט)

בשעה טובה ואחרי ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות, השיגה הערב (ראשון) הפועל חולון ניצחון ראשון לעונת 2017/18 כשגברה 85:90 באולם היובל על בני הרצליה.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, הסגולים הפעילו מבערים ברבע השלישי (15:28) ונראו בדרך לניצחון, אבל אז ההרצליינים התעוררו ומחקו את כל הפער של האורחת עם סדרת סלים גדולים. למזלו של דן שמיר, טו הולוואי לקח אחריות בדקות האחרונות ולא נתן לקבוצתו לרדת עם הפסד נוסף. את החותמת נתן שלומי הרוש עם שלשה ענקית 35.4 שניות לסיום, מכאן הקבוצה של מיקי גורקה כבר לא הצליחה לחזור למרות סל של אלכס רוזנברג.

בני הרצליה, שמחזיקה במאזן 2:1 בליגה, תתפנה למפגש הביתי ביום רביעי מול טמוסקי מינסק הבלארוסית ותקווה להישאר לא מנוצחת בשלב הבתים היורופקאפ. חולון תצא לליטא למשחק מול יובנטוס בניסיון להשיג ניצחון ראשון בליגת האלופות של פיב"א.


קלעו לבני הרצליה
: ג'ף אדריאן 13 ו-10 ריבאונדים, תום מעיין 12, אלכס רוזנברג ואקזבייר ת'יימס 11, דומיניק ארצ'י 10, חליל קנאסביץ' 9, שון דוסון 8 (0 מ-3 ל-3), טוריאן גרין 7, סם סינגר 4.

קלעו להפועל חולון: ג'ו אלכסנדר 22 ו-7 ריב', טו הולוואי 17, קורי וולדן 15, טיישון תומאס ותמיר בלאט 8 כל אחד, גיא פניני 5, חנן קולמן 3, ג'אבריל טראוויק 2.

דוסון. הפעם היה חלש (עדי אבישי)דוסון. הפעם היה חלש (עדי אבישי) 

לאומית: עירוני רעננה ניצחה 77:84 את הפועל עפולה
ניצחון ראשון העונה לעירוני רעננה שהצליחה להרוג את המשחק כבר ברבע הראשון בסיומו הוליכה 6:22. מכאן הקבוצה השרון לא שמטה את היתרון ואף הגדילה אותו והגיעה ל-20 הפרש. לקראת הסיום עפולה עוד הצליחה לחזור והורידה למינוס 7, אבל לא מעבר לכך. בבירת העמק יצטרכו לעשות חושבים לקראת ההמשך לאחר הפסד שני ברציפות בליגה ובשבוע הבא מחכה להם מכבי רחובות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי