רג'י באקנר חתם במכבי חיפה, דזי ברמור ג'וניור בב"ש

באקנר עם הכדור. שחקן ההגנה של העונה בפורטו ריקו
באקנר עם הכדור. שחקן ההגנה של העונה בפורטו ריקו | AFP

בעקבות היכולת הרעה, הירוקים החתימו את הסנטר ששיחק בשנה שעברה באילת. רחימי: "גבוה מוכשר שיעזור לנו מאוד בצבע". במועדון צפויים לשחרר את אחד הזרים. וגם: הפורוורד, בנו של שחקן העבר, חתם בבירת הנגב

(גודל טקסט)

יממה לאחר התבוסה למכבי ראשון לציון ובעקבות פתיחת העונה הרעה, מכבי חיפה ביצעה הערב (שבת) שינוי ראשון בסגל כשהחתימה את רג'י באקנר שיחזק את הקבוצה עד תום העונה. הירוקים מאוכזבים מהיכולת שהקבוצה הציגה בפתיחת העונה בדמות שני הפסדים ביותר מעשרים הפרש מתוך שלושה מחזורים בליגה, והגעתו של באקנר צפויה לבוא על חשבון אחד הזרים שישוחרר.

באקנר (26, 2.06) חוזר ללבוש ירוק לאחר ששיחק ב-30 משחקי עונה סדירה בעונת 2015/16 ורשם ממוצעים של 8.4 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ב-16.8 דקות משחק. הפאוור פורוורד/סנטר שיחק בעונה החולפת ב-33 משחקי ליגה סדירה בהפועל אילת (פתח ב-30) והעמיד ממוצעים של 10.2 נקודות, תוך שהוא מוליך את הליגה באחוזים לשתיים עם 66.7% (130/195). באקנר גם הוסיף 6.2 ריבאונדים למשחק והוליך את הליגה גם בהטבעות (1.6) והיה שני בחסימות למשחק (1.4).

"רג'י הוא גבוה מוכשר, שיעזור לנו מאוד בצבע", אמר מאמן הירוקים, עופר רחימי. "אנחנו מאמינים שהוא ימשיך את גרף השיפור שלו, בעונתו השלישית בארץ". במהלך הקיץ באקנר שיחק בפורטו ריקו ושם עלה ללגמר הליגה, כאשר ב-20 משחקים במדי קרידורוס דה פחארדו הוא קלע 13.7 נקודות, הוריד 7.6 ריבאונדים וחסם 1.1 פעמים ב-24.8 דקות למשחק. באקנר חתם בקבוצת סלטה מהליגה הארגנטינאית בתחילת עונת 2017/18 ובשמונה משחקים הוא רשם 7.0 נקודות ו-4.5 ריבאונדים ב-16.5 דקות משחק.

חשוב לציין כי באקנר יגיע בימים הקרובים לישראל, אך לא יוכל לשחק בשני המחזורים הקרובים בעקבות עונש הרחקה שספג בסיום העונה שעברה. בחיפה מקווים לרשום אותו באיגוד כבר למחזור הקרוב, כך שיוכל לשחק עם הקבוצה בעוד שבועיים.

באקנר, יליד ממפיס, התחיל את קריירת הקולג'ים שלו ב"אול מיס", בין השנים 2009-2013, כאשר הוא מחזיק בשיא החסימות בקולג' בכל הזמנים. את עונתו האחרונה סיים עם ממוצעים של 9.4 נקודות, 7.5 ריבאונדים, 1.1 חטיפות ו-2.7 חסימות.

הפועל באר שבע: דזי ברמור ג'וניור מצטרף למועדון
הערב (שבת) הודיעה הפועל באר שבע מהליגה הלאומית על החתמתו של הפוורוורד דזי ברמור ג'וניור, שיצטרף בימים הקרובים לאימוניה. הפורוורד נרשם לדראפט 2016, אך לא נבחר בו ואת העונה האחרונה העביר בקבוצה חצי מקצוענית בארה"ב.

ברמור ג'וניור (27, 1.98), בוגר מכללת קאל סטייט ברנרדינו, תרם בשנתו האחרונה בקולג' 11.4 נקודות וקטף 4.1 ריבאונדים למשחק. ברמור קיבל אזרחות ישראלית בימים האחרונים ולא ייחשב זר היות והוא בנו של שחקן נבחרת ישראל והפועל חולון בעבר, דזי ברמור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי