למרות צירופו של גפני: אלן יישאר בהפועל תל אביב

ג'ף אלן
ג'ף אלן | עדי אבישי

במועדון דוחים בתוקף את השמועות על שחרורו של הסנטר הפרובלמטי (30, 2.01) והוא צפוי לשוב מארה"ב בימים הקרובים. אם הווארד יחלים כמצופה תישקל האפשרות לשחרר את אלן

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תקבל בימים הקרובים את טוני גפני שינחת בארץ לאחר שחתם אתמול (שבת) באופן רשמי בקבוצה. בהפועל נהנו ממספר ימי מנוחה בעקבות פגרת הנבחרות אך יחזרו כעת לאימונים, כשאחת המטרות כמובן תהיה להכניס את הרכש החדש לשיטה של דני פרנקו כך שיכיר את התרגילים ואת חבריו לקבוצה.

האדומים חסרים כעת את תומר גינת ורפי מנקו, שנמצאים בכרתים עם הנבחרת לקראת המשחק מול יוון, וכן את ג'ף אלן ששב לארה"ב לעניינים אישיים. עם החתמתו של גפני עלו דיווחים כי הקבוצה עשויה להודיע לאלן לא לחזור לקבוצה, אולם בהפועל דוחים את הטענות. אלן צפוי לשוב עד תום חוזהו הזמני שייגמר בעוד כשבועיים ורק לאחר מכן תתקבל החלטה בגזרתו. ההחלטה תלויה בקצב החלמתו של מאט הווארד שסובל מפציעה בכף רגלו ואמור לשוב למגרשים בקרוב, אם החלמתו תתקדם כמצופה האדומים ישחררו את אלן.

אלן (30, 2.01) הגיע הקיץ לקדנציה שלישית במדים האדומים וחתם כבר פעמיים על חוזה זמני בקבוצה. הגעתו של הסנטר הייתה ברירת מחדל שנעשתה בקיץ לאחר שלא נמצא שחקן רכש מתאים, אך הצוות המקצועי לא מרוצה מהתנהלותו על ומחוץ לפרקט. עם זאת, אלן נחשב לאחד השחקנים החשובים בקבוצה וממוצעיו עד כה עומדים על 11 נקודות, 8.4 ריבאונדים ו-14 נקודות מדד.

מאט הווארד. רק החלמה מלאה שלו תאפשר את שחרור אלן (לירון מולדובן)
מאט הווארד. רק החלמה מלאה שלו תאפשר את שחרור אלן (לירון מולדובן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי