גודס: ביצענו טעויות שלא צריכות לקרות, העיקר שניצחנו

גיא גודס
גיא גודס | עדי אבישי

עוזר המאמן של ספאחיה, שהדריך את הקבוצה בהיעדר המאמן הראשי שחלה, הסביר לאחר ה-74:85 על מכבי ראשון לציון: "זה היה משחק טוב, אבל היו גם הרגלים ישנים". ברנר: "לא הגיע לנו, צריך לקלוע בשביל לנצח"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפגוש ביום חמישי הקרוב את ברצלונה במסגרת היורוליג, קבוצה שהיום פיטרה את מאמנה סיטו אלונסו שרק הגיע בקיץ האחרון, אבל הערב היא שיחקה בזירה המקומית וניצחה בביתה 74:85 את מכבי ראשון לציון.

הצהובים נאלצו להסתדר ללא המאמן נבן ספאחיה החולה ומי שמילא את מקומו היה גיא גודס שאמר בסיום: "זה היה משחק טוב והכי חשוב שניצחנו. יש לנו הרבה מה לשפר, ברבע האחרון ספגנו 26 נקודות וביצענו טעויות רבות שלא צריכות לקרות. לפרקים היינו מאוד טובים ומחויבים, אבל גם היו דקות שחזרנו להרגלים ישנים. אנחנו קבוצה חדשה ואנו מקווים שאלו דברים שישתנו. ברצלונה? ניערך בהתאם, אבל אין קשר בין המשחקים".

לעומת זאת, המאמן המפסיד שמוליק ברנר אמר: "לא הצלחנו לרוץ ולייצר מומנטום בשום שלב, לא קלענו מחוץ לקשת ובשביל לנצח צריכים לקלוע. לא היינו מספיק טובים ופגרת הגביע באה בזמן כי אנחנו חולים ושבורים פיזית, זה לא סיגרס שכולנו מכירים. ננצל את הפגרה כדי לאגור כוחות ונראה גם אם אפשר להתחזק".


ג'ייק כהן. הגיע הערב ל-1,000 נקודות (עדי אבישי)

גם ג'ייק כהן התראיין ואמר בסיום: "אני שמח שהגעתי ל-1,000 נקודות ושהקבוצה השיגה את המטרה, העיקר שניצחנו ובחצי השני שיחקנו מצוין בהגנה. זה ניצחון שהיינו צריכים בבית מול האוהדים שלנו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי