בני הרצליה ממשיכה לדהור, גלבוע/גליל ונהריה צוללות

שון דוסון עם ג'ייקובן בראון
שון דוסון עם ג'ייקובן בראון | צילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

הקבוצה מהשרון ניצחה 83:94 בגן נר ורשמה ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, הקבוצה של אריק אלפסי חטפה 83:62 ממכבי אשדוד

(גודל טקסט)

שני משחקים נערכו היום (שני) במחזור ה-19 בליגת ווינר סל. במשחק הראשון הפועל גלבוע/גליל המשיכה בתקופה הרעה גם בבית מול בני הרצליה. כעת: מכבי אשדוד מול עירוני נהריה.

הפועל גלבוע/גליל – בני הרצליה 94:83
הקבוצה של אריאל בית הלחמי כבר החזיקה מוקדם יותר העונה במקום הרביעי, אבל נקלעה לתקופה רעה לקראת סיום הסיבוב השני והערב היא ספגה הפסד רביעי מחמשת המשחקים האחרונים למרות שהובילה כ-25 דקות. אם הצפוניים לא התעשתו במהירות הם עלולים למצוא את עצמם מחוץ לשמינייה הראשונה.

הקבוצה של אריק שיבק גילתה אופי עם רבע שלישי נהדר (11:29) וחיברה ניצחון שני ברציפות ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים. הקבוצה מהשרון השוותה את מאזנה לזה של עירוני נהריה (12:7) ובקצב הזה היא תיחלץ במהירות מהמקום האחרון. שון דוסון (21) וג'ף אדריאן הצטיינו (20). תום מעיין קלע שיא נקודות בקריירה (18).

נמרוד לוי. משחק נהדר (לירון מולדובן, מנהלת הליגה)
נמרוד לוי. משחק נהדר (לירון מולדובן, מנהלת הליגה)

מכבי אשדוד – עירוני נהריה 62:83
אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, הקבוצה של בראד גרינברג חזרה לנצח ולא נתנה לדיבורים על תחילתו של משבר להתפתח. סק הנרי המצוין הוביל עם 21, נמרוד לוי הוסיף 16 והקבוצה הדרומית חוזרת למקום הרביעי לפני הקרב בדרייב אין בשבוע הבא מול הפועל תל אביב.

מהעבר השני, המשבר של אריק אלפסי וחבורתו נמשך עם הפסד שלישי ברציפות ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים. כנראה שהדיבורים על חיזוק יתחזקו בימים הקרובים. הצפוניים סופגים כבר משחק רביעי ברציפות מעל 80 נקודות ומוצאים את עצמם שקועים עמוק במאבקי התחתית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי