פייר ג'קסון הורחק למשחק אחד על תנאי בגין האירועים בחולון

פייר ג'קסון
פייר ג'קסון | דני מרון

שחקן מכבי ת"א אף נקנס ב-10,000 שקל בפועל, גם הפועל חולון נענשה על התנהגות אוהדיה. איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה הקימו צוות שיקבל החלטות בנוגע למספר העולות והיורדות לליגה הלאומית

(גודל טקסט)

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון נקנס היום (שני) על ידי בית הדין של איגוד הכדורסל בגין האירועים במשחק מול הפועל חולון בשבוע שעבר ב-10,000 שקל בפועל ו-20,000 שקל על תנאי כמו כן קיבל עונש הרחקה למשחק אחד על תנאי למשך שנתיים. כזכור, הגארד הצהוב התעמת עם אחד מאוהדי היריבה ולפי הטענות אף דחף אותו לאחר שזה קילל אותו.

לאחר מכן גם הפועל חולון נקנסה בבית הדין ב-10,000 שקלים בפועל ו-15,000 על תנאי בגין התנהגות אוהדיה במשחק. כמו כן חויבה חולון להציב שלושה סדרנים בכל משחק עד סוף העונה בין ספסל האורחים ליציע המקומי. יו"ר חולון איתן לנציאנו נקנס ב-2,000 שקלים בפועל וב-3,000 על תנאי לאחר שהורחק במשחק.

בתוך כך, הנהלת איגוד הכדורסל קיימה דיון ארוך בנושא מספר העולות והיורדות מהליגה הלאומית לליגת העל, בו נשמעו מגוון גדול של דעות והוצעו לא מעט הצעות. בסופו של הדיון הוחלט להקים צוות משותף לאיגוד ולמנהלת ליגת העל שידון במספר נושאים שנמצאים על הפרק, כשאחד מהם הוא מספר העולות והיורדות. אם תוך 45 ימים לא יגיע הצוות לסיכום בנושא העולות והיורדות, הנושא יחזור לדיון והחלטה בהנהלת האיגוד.

כזכור, קבוצות הליגה הלאומית דורשות לשנות את הפורמט לשתי עולות, בעוד שבקרב קבוצות ליגת העל קיימת התנגדות לכך. קבוצות הלאומית אף איימו להשבית את משחקי גביע המדינה ורק ברגע האחרון בעקבות המלצתה של שרת הספורט מירי רגב להחזיר את שיטת שתי העולות והיורדות, התקיימו המשחקים על סדרם.

עוגן יוחננוב. יקבל בשורות טובות? (מנהלת הליגה הלאומית)
עוגן יוחננוב. יקבל בשורות טובות? (מנהלת הליגה הלאומית) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי