אוהד הפועל ת"א פרץ למסיבת העיתונאים וקילל את ספאחיה

נבן ספאחיה צועק על השופט
נבן ספאחיה צועק על השופט | דני מרון

סוער בדרייב אין בתום ה-80:85 של האוהדים על מכבי ת"א. האוהד קרא לקרואטי "זבל" ופוצץ את המסיבה, הצהובים סירבו לשלוח את דיברתולומיאו להתראיין. קודם לכן תירץ המאמן את ההפסד: "ליריבות יש יותר זמן לנוח"

(גודל טקסט)

תקרית מכוערת בסיום הדרבי בו ניצחה הפועל תל אביב 80:85 את מכבי תל אביב והשלימה דאבל בליגה על הצהובים. בעת מסיבת העיתונאים ובעוד נבן ספאחיה, מאמן הצהובים, מדבר, פרץ למסע"ת אוהד אדום והחל לקלל את הקרואטי שהתעצבן ונטש את המקום. בתגובה לכך סירבה מכבי לשלוח גם שחקן למפגש עם התקשורת.

"לקראת סיום מסיבת העיתונאים, נפתחה ומישהו צעק 'נבן זבל' וברח", נאמר בהודעה רשמית של הצהובים, "באותו רגע הפסקנו את מסיבת העיתונאים והחזרנו את ג'ון דיברתולומיאו בחזרה לחדר ההלבשה".

מיד בסיום המשחק לקח הקפטן רביב לימונד את המיקרופון ושלהב את האוהדים עם הקריאות: יאללה הפועל! הפועל אימפריה! והרים את כל הדרייב אין על 3,536 הצופים שגדשו אותו, רובם ככולם אדומים באוויר.


אוהדי הפועל. חבל שיש קומץ שמקלקל הכל (דני מרון)

הצהובים ספגו עוד הפסד צורב, ראשון אי פעם בדרייב אין והשני העונה בליגה בדרבי. המאמן נבן ספאחיה התאפק שלא לדבר על השופטים עמם היו לו עימותים רבים במהלך המשחק אבל מצא זווית אחרת כדי לתרץ: "הפועל היו ראויים לניצחון אבל אסור לשכוח שלרוב היריבות שלנו עד עכשיו יש הרבה יותר זמן לנוח".


על המשחק עצמו:
"נלחמנו, רצינו אין לי טענות לשחקנים שלי. הם עשו את הניצחון שלהם עם 36 נקודות מהזדמנויות שנייה וחטיפות. אני נורא מצטער בשביל האוהדים שלנו, אבל אנחנו עוד נשתפר".

על כדור השלג שמתחיל להתגלגל: "אני מאמן 30 שנה, ואני יודע להתמודד עם משברים. אף אחד פה לא יישבר".


פרנקו: יש לי טעם של חמיצות. גינת: לא צריך מוטיבציה נגדם
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו לא נסחף עם החגיגות וגם הסביר: "זה ניצחון מאוד מתוק אבל יש לי טעם של חמיצות. אני יודע שזה רק עניין שלי (החמיצות) אבל זה נובע מההפסד בנס ציונה (הפועל ספגה ריצה של 11:0 בשתי הדקות האחרונות) ומשחקים אחרים ששמטנו מול קבוצות אותן היינו צריכים לנצח ובעיקר מכך שאנחנו לא בצמרת כמו שמצפים מאיתנו כי אנחנו הפועל תל אביב".

על הניצחון עצמו: " אני שמח בשביל כולם, זה ניצחון מתוק, טיי מקי לא עשה היום סקור גדול אבל הוא יודע לנהל משחק. עליתי בהרכב שונה כי רציתי שיתאים לטיי וזה עבד. וגם בסוף רציתי להכניס אותו פנימה שירגיש את המשחק , שייהנה מהניצחון".


גינת על הקהל: "אין דברים כאלה" (דני מרון)

המצטיין במשחק תומר גינת על הקהל: "אין דברים כאלה, לא צריך לדבר. אנחנו צריכים להתעשת ולעשות סיבוב שלישי כמו שצריך. בחיים לא עשינו כזאת היסטוריה ואין לי מילים. בגדול זה היה משחק מאוד חשוב למועדון, זה דרבי. עשינו כבר ניצחונות גדולים העונה עליהם ביד אליהו ובארנה מול ירושלים".

על היכולת המצוינת שלו (19 נקודות ושישה ריבאונדים): "מאיפה הבאתי את האנרגיות? אומרים שנגד מכבי לא צריך מוטיבציה, זה בא לבד. נקווה להביא את המוטיבציה הזאת לסיבוב השלישי ולפלייאוף".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי