רביעי בליגת העל: שיחזור גמר הפיינל פור ודו קרב צפוני

עודד קטש
עודד קטש | עדי אבישי

המחזור ה-24 יושלם מחר כשהפועל ירושלים הלוהטת תפגוש את מכבי חיפה עם נתי כהן ותומר שטיינהאוור על הקווים וגלבוע גליל תארח את עירוני נהריה שרוצה להשלים ניצחון שלישי ברציפות

(גודל טקסט)

מחר יתקיימו שני משחקי השלמה מהמחזור ה-24 בליגת העל שנדחו בשל יום השואה. גלבוע גליל תארח בגן נר את עירוני נהריה המתאוששת, מכבי חיפה המתרסקת תפגוש את הפועל ירושלים לשיחזור הפיינל פור מהעונה שעברה.

גלבוע גליל (12:13) – עירוני נהריה (16:9)
המשחק בגן נר (18:55) מפגיש שתי קבוצות במומנטום. המארחת גלבוע גליל נמצאת ברצף של ארבעה ניצחונות, מהם שניים על הפועל חולון ומכבי תל אביב בחוץ, נהריה ניצחה את שני משחקיה האחרונים והצליחו להתרחק מהמקום האחרון בו שקועה מכבי חיפה. בשני הסיבובים הקודמים הקבוצה הביתית ניצחה, נהריה עשתה את זה עם אחד מתוך שני משחקים בלבד בהם היא הגיעה ל100 נקודות העונה בליגה.

אריאל בית הלחמי מקווה לנצח כדי להיצמד להפועל תל אביב במקום החמישי. לאחרונה הקבוצה שיפרה מאוד את ההגנה שלה ובשלושה מתוך ארבעת הניצחונות האחרונים יריבותיה לא עברו את רף 80 הנקודות, לפני כן ממוצע הספיגה שלה היה 92. טיירון נאש שרשם במשחק הקודם דאבל-דאבל של 10 נקודות ו-11 ריבאונדים מקווה להמשיך ולהוציא את קבוצתו מהבוץ.

אריאל בית הלחמי. רוצה ניצחון חמישי ברציפות (עדי אבישי)
אריאל בית הלחמי. רוצה ניצחון חמישי ברציפות (עדי אבישי)

מכבי חיפה (18:7) – הפועל ירושלים (9:16)
רוממה יארח (19:00) שיחזור של גמר הפיינל פור מהעונה שעברה, אבל באיזה מצב שונה שתי הקבוצות מגיעות אליו. לפני שלושה ימים בלבד ירושלים ניצחה ביד אליהו בתום קאמבק מדהים ממינוס 13, חיפה הפסידה להפועל תל אביב ועופר רחימי התפטר בסיום המשחק. על הקווים יעמדו עוזריו נתי כהן ותומר שטיינהאוור.

בשני הסיבובים הקודמים העונה, ובשישה מתוך שבעת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות, ניצחה הקבוצה מהבירה. בחיפה הזר החדש ת'רסון בורל לא יירשם ומי שינסה להוציא את הקבוצה מהבוץ הוא רג'י באקנר שנמצא ברצף של שלושה משחקים בדו ספרתי ומחזיק בתואר מלך החסימות של ליגת העל.

המפגש הקודם בין הפועל ירושלים ומכבי חיפה (דני מרון)
המפגש הקודם בין הפועל ירושלים ומכבי חיפה (דני מרון)

ג'רום דייסון יחגוג 31 בשבוע הבא ונבחר למצטיין המחזור ה-26 בזכות תצוגה ענקית מול מכבי תל אביב עם 24 נקודות, 14 מתוכן ברבע האחרון והיה אחת הסיבות המרכזיות לקאמק המופלא של הקבוצה מהבירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי