הפועל תל אביב נקנסה, גם בעקבות הקריאות בדרבי

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | לירון מולדובן

לאור האירועים בין אוהדי הקבוצה לצוות ערוץ הספורט המנהלת קנסה את האדומים ב-10 אלף ש"ח: "לא נעבור בשתיקה על פגיעה בעובדים שמאויימים". בנוסף, על הקבוצה נקנסה ב-15 אלף ש"ח בעקבות אירועים נגד מכבי ת"א

(גודל טקסט)

מכבי אשדוד והפועל תל אביב סיפקו לנו אתמול קרב פלייאוף, כמו שקרב פלייאוף צריך להיראות. "זה היה משחק פיזי וקשוח" היה המשפט הראשון שבו השתמשו שני הצדדים כדי לתאר את המשחק. בסופו של דבר, מכבי אשדוד הצליחה לשמור על הביתיות, לגבור על היריבה האדומה 85:91 לאחר הארכה ולעלות ל-0:1 בסדרת רבע הגמר.

"זה היה קרב רחוב. מכות, אגרופים, פיזיות. אבל עכשיו אני מוכן לזה ובמשחק הבא זה ייראה אחרת: כשדוחפים אותי – אני אדחוף חזרה", ככה נשמע אחד מכוכבי אשדוד, סק הנרי, שאומנם היה בערב קליעה חלש (9 נקודות) אבל מסר תשעה אסיסטים ומבחינת המאמן שלו היה אחד מהשחקנים הטובים על המגרש: "הוא עובד קשה מאוד בהגנה וצריך להעריך אותו על זה. גם בערב שהוא לא קולע טוב הוא מאוד חשוב לקבוצה", הצהיר ברד גרינברג.

המאמן ספג עבירה טכנית בשל כניסה לשדה המשחק לקראת הסיום, מה שאפשר לאדומים לשלוח את המשחק להארכה, כמה שניות לסיום הזמן החוקי: "חשבתי שיש פסק זמן וזו הסיבה שנכנסתי למגרש. אני שמח שניצחנו למרות זה".

בצד המפסיד לא הורידו את הראש ומוכנים למשחק השני בסדרה שיתקיים בהיכל קבוצת שלמה כבר מחר. המאמן המפסיד, דני פרנקו, האשים את השביתה בשיבוש ההכנה של קבוצתו למשחק: "השביתה חרבנה לנו ולכל הקבוצות את ההכנה לפלייאוף. זו הייתה חבלה. בכל זאת, הכרחנו את אשדוד ל-23 איבודים ומזה אני מרוצה. הרווחנו עוד יומיים של הכנה למשחק הבא ועד אז נרגיש יותר טוב ונבוא יותר מוכנים".


גרינברג. ניצחון ראשון בסדרה (לירון מולדובן)

טוני גפני, שקלע 13 נקודות אמר: "לשני הצדדים היה סיכוי לנצח את המשחק הראשון. בחדר ההלבשה דיברנו שחבל שהמשחק השני לא הגיע מיד. במשחק השני נעשה דברים טוב יותר ולא נחמיץ זריקות קלות".

בנוסף, לאור האירועים בין חלק מקהל אוהדי הפועל ת"א לבין צלם ערוץ הספורט, הודיעה המנהלת על כך שהמועדון נקנס בסכום של 10,000 שקלים בגין התנהגות האוהדים וכמו-כן על מספר סנקציות שיופעלו לאורך הסדרה, "מכיוון שהמנהלת לא תעבור בשתיקה על פגיעה בעובדים בענף הכדורסל אשר מגיעים למקום עבודתם וחוזרים לביתם מאויימים ופגועים".

בין השאר, מנהלת הליגה תשכור צוות אבטחה מיוחד שימומן על ידה אולם הסכום יקוזז מחשבון הקבוצה של האדומים. כמו כן, תידרש מכבי אשדוד באר טוביה ליצור חציצה של 10 מטרים בין אוהדי הפועל ת"א לצוות ערוץ הספורט ולדאוג שאנשי האבטחה של האולם ישמרו על עובדי הערוץ.

בנוסף נקנסו האדומים ב-15 אלף ש"ח על קריאות הנאצה בדרבי נגד שמעון מזרחי ורגב פנאן, עונש שכולל הפעלת עונש על תנאי. מכבי תל אביב לעומת זאת נקנסה ב-5,000 ש"ח על אוהד שירק על דובר הקבוצה איתי ברגר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי