ספאחיה: דשון הוא אקס פקטור. תומאס: קבוצה מיוחדת

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב לאחר הניצחון 93:102 על עירוני נס ציונה: "קרדיט לשחקנים על משחק ההתקפה, חייבים לעשות הגנה בצורה טובה יותר". זילברשטיין: "שיחקנו בצורה רכה, אבל עדיין יש אפשרות לתקן"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב התקשתה הערב (שבת), אך השיגה 93:102 על עירוני נס ציונה בהיכל ועלתה ל-1:2 בסדרת רבע הגמר. דשון תומאס הוביל את הצהובים עם 18 נקודות וניצחון חוץ ביום שני יעלה אותו ואת חבריו לפיינל פור.

נבן ספאחיה סיכם: "צריך לתת לשחקנים שלי קרדיט על משחק ההתקפה, אבל היינו צריכים לעשות הגנה בצורה טובה יותר. חבל שאנחנו לא מספיק אגרסיביים. אם נעשה הגנה טובה במשחקים החשובים, אנחנו גם ננצח".

על דשון תומאס: "הוא אקס פקטור. כולם יודעים למה הוא מסוגל, סקורר נהדר. במשחק הבא ארצה לראות את אותו משחק התקפה והגנה טובה יותר". דשון תומאס אמר: "כולם שיחקו מצוין. מכבי קבוצה מיוחדת, אבל אנחנו צריכים להישאר מרוכזים. בכל פעם שנבן יקרא לי אני אהיה מוכן לעלות".

נדב זילברשטיין המאוכזב: "לא עצרנו את דשון כמו שצריך ולא שיחקנו טוב בהגנה. המשחק שלנו היה רך, אבל אנחנו עדיין יכולים לתקן. ניתן את כל מה שיש לנו במשחק הבא. נצטרך לעשות את הדברים טוב יותר בשביל לנצח".


לא מרוצים ממשחק הגנה. ספאחיה וזילברשטיין (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי