קול: רגע חשוב בקריירה שלי. לימונד: עשינו הישג אדיר

לימונד, מקי
לימונד, מקי | עדי אבישי

הישראלי חגג אחרי ה-79:74 על מכבי אשדוד שסידר דרבי בחצי הגמר: "נגיע לעשות את מה שצריך". הגארד הצהוב: "זו הסיבה שאנחנו כאן". פרנקו: "מוקדם להסתכל על אליפות". ספאחיה: "עדיין לומד". חצאי הגמר פוצלו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב העפילה הערב (שני) לפיינל פור אחרי שהביסה את עירוני נס ציונה 79:96, השלימה 1:3 בסדרת רבע הגמר ובשבוע הבא היא תשחק מול היריבה העירונית הפועל תל אביב בקרב על הכרטיס לגמר. הצהובים קיבלו חדשות טובות כשהתברר שג'ון דיברתולומאו ישוב לאימונים מחר וצפוי להיות כשיר לדרבי הלוהט.

לאור תוצאות הערב, המנהלת החליטה לפצל את חצאי הגמר. הדרבי התל אביבי יתקיים ביום ראשון (10.06) בשעה -21:00 בהיכל נוקיה, בעוד המשחק השני בין שתי העולות שייקבעו מחר יתקיים ביום שני (11.6) בשעה 21:00.

נוריס קול, שצלף 24 נקודות, נשאל על השינוי אחרי פתיחה מנומנמת: "רצינו להיות אגרסיביים כי ידענו שלפתוח חזק יעזור לנו. רצינו לסיים את הסדרה הערב ועשינו זאת בזכות מאמץ קבוצתי ומשחק הגנה טוב. שמח שניצחנו. הגענו לפיינל פור, זה המאני טיים וזו הסיבה שאנחנו כאן. זה רגע חשוב לקריירה. אעשה מה שהקבוצה תצטרך ממני, לפעמים זה אומר לקלוע הרבה ולפעמים לשחק חזק בהגנה ולמסור. הכי חשוב המאמץ הקבוצתי. יאלה מכבי!".

נבן ספאחיה אמר בסיום: "התחלנו את המשחק עם עבירות טכניות ונס ציונה הובילה. הצלחנו להירגע ושיחקנו כדורסל. היה לנו רבע אחרון מצוין והוכחנו הרבה אופי. ברצוני לברך את נס ציונה שעשתה לנו חיים קשים. המשחקים האלה יחזקו אותנו בהמשך העונה. אני עדיין לומד דברים חדשים על הקבוצה שלי ואני לא מתבייש בכך. השחקנים זקוקים למנוחה, אבל נגיע מוכנים לדרבי".

המאמן המפסיד נדב זילברשטיין אמר על המחצית השנייה בה קרסה קבוצתו: "היינו נורא קצרים, הפציעה של קוק הוציאה אותנו מהרכבים ודברים שרצינו לעשות והיינו מוגבלים התקפית. ניסינו לעשות דברים בצורה גנרית והם רצו, לא הצלחנו להתמודד עם נוריס קול ברבע השלישי. עם כל האכזבה מהמשחק, יש בי גאווה גדולה על מה שעשינו בסדרה הזו ובכלל לאורך העונה. יש לי צוות מדהים, מהיו"ר כולל כולם ואני לא רוצה לציין שמות. גם יש פה קהל נפלא, זה אומר הכל. המועדון צריך להמשיך לגדול, כל פעם לעשות עוד צעד קדימה".


שני משחקים מאליפות. מכבי תל אביב (דני מרון)

מכבי תל אביב כאמור תפגוש בחצי גמר הפיינל פור את היריבה העירונית הפועל, שהקפטן שלה רביב לימונד סיפר לאחר הניצחון שקבע 1:3 בסדרה מול מכבי אשדוד: "הייתה אווירה מדהימה, הישג אדיר שחיכינו לו הרבה זמן. היום נהנה ונגיע לפיינל פור כדי לעשות את מה שאנחנו צריכים".

המצטיין במשחק ג'רל מקניל הוסיף: "הגענו חברים, אנחנו בפיינל פור. יש לנו עוד שני משחקים. העלינו את הרמה בהתקפה במהלך המשחק, הם הקשו עלינו מאוד, אבל כמובן שהאווירה סייעה לנו".

המאמן דני פרנקו סיכם: "מבחינתי זו הקלה מאוד גדולה. כשהגעתי להפועל תל אביב חשבתי להצטרף רק בשביל היום הזה, כי האמנתי שאפשר לקחת את הקבוצה לפיינל פור. אשדוד קבוצה מאוד קשוחה ופיזית, מהטובות בליגה העונה, אבל הרגשתי שהביאו אותי בשביל זה. זה כיף גדול ומפה יהיה עוד יותר. עלינו לחלום קודם כל על הגמר, אנחנו משחקים כמו קבוצה ונהנים ביחד, יש חיבור אדיר בין בני אדם. להסתכל על אליפות זה עוד מוקדם, צריך לנצח את חצי הגמר לפני זה".


לימונד ומקי חוגגים פיינל פור ראשון אחרי 13 שנה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי