פרנקו: "יש התרגשות גדולה". תומר גינת סימן את פארגו

תומר גינת
תומר גינת | דני מרון

מאמן הפועל תל אביב דיבר לאחר האימון המסכם לקראת חצי הגמר מול מכבי תל אביב: "הכל יכול לקרות מחר". הפורוורד: "נצטרך להכריח את ג'רמי לקחת זריקות קשות". במועדון חוששים מהתפרעות אוהדים

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ערכה הערב (שבת) את האימון המסכם לקראת חצי הגמר מול מכבי תל אביב ובקבוצה נזהרים מלהתעסק בעניין הפייבוריטיות. דני פרנקו יודע שקבוצתו נראתה טוב בסדרה מול מכבי אשדוד אותה עברה ללא יתרון ביתיות, אך מבין שזה לא נותן לו שום יתרון בפיינל פור: "אחת הסיבות שמשחקים בשיטת הפיינל פור היא כדי לבטל פייבוריטיות. זה משחק אחד, 40 דקות, הכל יכול לקרות".


פרנקו התייחס למטרות של המועדון האדום: "לא קדחו לי על זה במוח, אבל כולם יודעים שלהגיע לפיינל פור הייתה גם מטרה אישית שלי כמאמן. מהיום שעברנו את אשדוד ההתרגשות גדולה בכל המערכת. יש לפנינו אתגר גדול עכשיו".


לפני שנחזור לאימון המסכם צריך לזכור את אחד החששות הגדולים של הנהלת הפועל תל אביב מהתפרעות האוהדים. במהלך הסדרה מול אשדוד האוהדים נהגו באלימות כלפי צוותי הטלוויזיה ששידרו את המשחקים והקבוצה נענשה בקנסות ובמימון צוותי אבטחה. אחד האוהדים אמר היום לספורט1: "זה פיינל פור ביד אליהו, האוהדים יבואו כדי להראות שהם קיימים, להראות מי הם, ואין ספק שתהיה הרבה שמחה והרבה בלאגן".



התרגשות גדולה. דני פרנקו (עדי אבישי)


בטקס מצטייני העונה נבחר תומר גינת לחמישייה השנייה של העונה, בתום האימון המסכם של קבוצתו גם הוא דיבר: "אנחנו נמצאים בתקופה טובה, במומנטום חיובי וצריכים לבוא עם התחושות האלה ולא עם מה היה נגד מכבי בעבר. יש עוד חמישה ימים לעונה הזאת, ואנחנו לא רוצים שהיא תסתיים עבורנו מחר".


מה לדעתו ינצח להפועל את המשחק מול היריבה העירונית: "המפתחות הם להיות אגרסיביים בהגנה, אנחנו שומרים עכשיו הרבה יותר טוב מאיך ששמרנו בתחילת העונה. אנחנו צריכים לסגור אותם לריבאונד ולרוץ, להכריח את פארגו לקחת זריקות קשות וככל שנהיה אנחנו וביחד יהיה לנו יותר קל".


בקבוצה הוציאו חולצות מיוחדות לקראת הפיינל פור שיוצעו למכירה לאוהדים באופן חד פעמי מחר. 

 

טיי מקי כבר מוכן לפיינל פור – ואתם? מהדורה מוגבלת של חולצות פיינל פור 2018 יימכרו לפני המשחק ליד הקופות במחיר של 40 שקלים. שימו לב – הקנייה במזומן בלבד pic.twitter.com/nY3xVbEZ2w

— Hapoel Tel Aviv BC (@HapoelTLVBC) June 9, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי