המילטון: רייס יכול לעזור לנו, יהיה לנו כיף לשחק יחד

גלן רייס ג'וניור עם ג'ורדן המילטון
גלן רייס ג'וניור עם ג'ורדן המילטון | עדי אבישי

האוהדים חלוקים בדעתם אם היה צריך להחזיר אותו לגמר וטוענים שהמועדון מעדיף הצלחות על עקרונות, אך האם המהלך למרות הכל ישתלם והפועל חולון תחגוג דאבל על מכבי תל אביב?

(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה מגומגמת מעט שכללה שני ניצחונות ושני הפסדים, הגיע להפועל חולון גלן רייס. כבר במשחקו הראשון הוא פתח בחמישייה והשלים דאבל דאבל של 17 נקודות ו-11 ריבאונדים בניצחון החוץ על מכבי חיפה, במחזור השמיני הוא כבר קלע 43 נקודות. לא לקח הרבה זמן והוא השתלט על הקבוצה ובחולון הבינו שצריך לתת לו את השקט שלו ולעבוד בדרך שלו כדי שהוא יוביל את הקבוצה להצלחות.

"גלן רייס לא באמת מתאמן", סיפר לאחרונה אחד מהאנשים המקורבים לקבוצה, "הוא בא, עושה מתיחות, אם בא לו לפעמים זורק קצת לסל. נותנים לו את השקט שלו כדי שיעשה שקט בקבוצה אחר כך". כמובן שלאורך תקופה מסוימת זה עבד. הקבוצה תפסה את המקום הראשון בליגה, על המגרש רייס קלע מכל מקום, הוביל את חולון לניצחונות גדולים ולגמר הגביע מול מכבי תל אביב. שמונה גביעים רצופים לקחו הצהובים עד שגלן רייס הגיע וקלע שתי נקודות בלתי נשכחות על הבאזר. חולון מחזיקת גביע המדינה, גלן רייס הוא חצי אלוהים.

ואז הגיע התשעה באפריל. משחק ליגה רגיל מול גלבוע גליל. רייס לא היה מרוצה מאחת הפעולות של גיא פניני והתפתח ביניהם עימות מילולי שנראה יוצא דופן גם באותו רגע, אבל אף אחד לא חלם לאן זה יתפתח. את ההמשך אנחנו כמובן מכירים: רייס חבט בפרצופו של פניני, שוחרר מהקבוצה שירדה ביכולתה ונראתה שונה לגמרי בלעדיו. אחרי השפל נרשמה התייצבות, חולון אומנם סיימה רק שנייה בליגה אחרי שהפעם הפסידה בחיפה שכבר ירדה ליגה, אבל הנה היא באותו מעמד של גמר ולמרבה ההפתעה עם אותו שחקן שניצח את מכבי תל אביב במשחק נוקאאוט רק לפני מספר חודשים.


גיא פניני מניף את הגביע. לא מעט קרה מאז בחולון (עדי אבישי)

בחולון דאגו להגיד מאז החזרתו של גלן רייס לקבוצה שהם היו עושים זאת בכל מקרה, אפילו רק כדי שהוא יחגוג איתם את סיום העונה, אבל גם בקבוצה מבינים שאם הוא לא יביא להם מחר אליפות הירידה בדעת הקהל כלפי הקבוצה, אפילו מצד כמה מאוהדי חולון, לא שווה את החזרתו. חולון שנתפסה כמשהו חדש ושונה בכדורסל הישראלי פתאום נראית כמו עוד קבוצה שרק רוצה לחגוג תארים על חשבון העקרונות. חלק מהאוהדים אומרים שהרי גם בלי רייס הקבוצה הצליחה להגיע לגמר.

אבל הוא כבר פה ועכשיו יהיה מעניין לראות את שיתוף הפעולה שלו עם מי שהגיע במקומו, ג'ורדן המילטון שאמר: "אני מכיר את רייס הרבה שנים ויודע שהוא יכול לעזור לנו. יהיה לנו כיף לשחק יחד. בכל מקרה העניין בגמר לא יהיה אני או הוא, אלא האוהדים. זו הקבוצה שלהם ואני מקווה מאוד להצליח כדי שהם ישמחו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי