רכש ראשון לאלופה: קנדריק ריי​ חתם במכבי תל אביב

קנדריק ריי
קנדריק ריי | האתר הרשמי

ארבעה ימים אחרי שגברו על הפועל חולון בגמר הפיינל פור, הצהובים כבר בעיצומן של ההכנות לעונה הבאה. הגארד בן ה-24 שיחק בעונה החולפת בנימברוק הצ'כית ונבחר ל-MVP של הליגה המקומית

(גודל טקסט)

ארבעה ימים בלבד אחרי שגברה על הפועל חולון בגמר הפיינל פור וזכתה באליפות, מכבי תל אביב כבר החלה בהכנות לעונה הקרובה והערב (שני) הצהובים הודיעו רשמית על החתמתו של שחקן רכש ראשון – הגארד קנדריק ריי.

ריי (24, 1.88 מ') שיחק בעונה החולפת בנימברוק הצ'כית תחת המאמן אורן עמיאל. ב-29 משחקים במדי הקבוצה העמיד ממוצע של 13.6 נקודות למשחק, ארבעה ריבאונדים ונבחר לשחקן המצטיין של הליגה המקומית.

בליגת האלופות של פיב"א ריי קלע 15.3 נקודות בממוצע למשחק, הוריד 4.8 ריבאונדים והעמיד 86% מהעונשין. אחרי שלב ראשון עם מאזן של עשרה ניצחונות וארבעה הפסדים, נימברוק הודחה בשמינית הגמר. היא ניצחה בביתה את אא"ק אתונה, 88:98 וריי רשם את משחקו הטוב ביותר עם 30 נקודות, שישה ריבאונדים ושישה אסיסטים, אך קבוצתו נוצחה בגומלין 93:82 והודחה.

הרכש החדש של מכבי תל אביב נולד מידלטאון ניו יורק, הוא בוגר אוניברסיטת קנסאו סטייט כאשר בעונתו האחרונה ב-NCAA סיים עם ממוצעים של 21.2 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים.


ההכננות בעיצומן. נבן ספאחיה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי