הפסד שני למכבי תל אביב, 99:95 לא.א.ק אתונה בהארכה

ג'וני אובראיינט
ג'וני אובראיינט | מכבי תל אביב

אלופת ישראל אומנם נתנה מחצית שנייה נהדרת, אך היוונים חזרו לעצמם וניצחו בשיניים. פארגו להט עם 28 נקודות ושבעה אסיסטים והוא היחיד שנראה מוכן לעונה. אצל המנצחים מלקולם גריפין קלע 22. ספאחיה: "יש עתיד"

(גודל טקסט)
אחרי שגברה על חימקי מוסקבה 84:87 ונוצחה 87:81 מול פנאתנייקוס, מכבי תל אביב סיימה הערב (ראשון) את טורניר ההכנה שלה בקפריסין עם הפסד דרמטי, 99:95 בהארכה מול א.א.ק אתונה היוונית.


אחרי מחצית ראשונה עייפה של הצהובים, שהסתיימה ב39:47 ליוונים, השחקנים של נבן ספאחיה חזרו למשחק במחצית השנייה, אבל לא הצליחו לנצח והמשחק נגרר להארכה בתוצאה 84:84, בה היוונים שלחו ובסופו של דבר ניצחו 95:99.


ג'רמי פארגו, שקיבל מספאחיה את המפתחות כגארד הפותח, להט עם 28 נקודות ושבעה אסיסטים, כשהקלע הבולט אחריו היה אלכס טיוס עם 16. דני אבדיה סיים עם 10 נקודות וחמישה ריבאונדים. מלקולם גריפין קלע 22 למנצחים.


המאמן נבן ספאחיה אמר בסיום: "הפסדנו אבל אני לא יכול להגיד שום דבר רע. עשינו עבודה מדהימה. למעשה שיחקנו עם אותם שישה שחקנים רוב הזמן וזה אומר עלינו המון. כמובן שאנחנו נשתמש בטורניר הזה כדי ללמוד את הדברים הטובים והרעים, אבל אנחנו נמשיך לחשוב חיובי. יש לנו עתיד טוב. עכשיו זה מוקדם כדי לומר משהו. צריך לנוח. כששאר השחקנים יחזרו נתחיל להכניס אותם לאט לאט למערך שלנו".


לאחר סיומו של המשחק הודיעה מכבי תל אביב שאובראיינט נפגע בקרסול במהלך במפגש מול היוונים, אך מבדיקה ראשונית עושה רושם שלא מדובר בפגיעה חמורה.




שוב פתח בחמישייה. אבדיה (צילום: מכבי תל אביב – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי