אף נציג למכבי תל אביב בחמישיית המחזור הראשון

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

אף שחקן צהוב לא נכלל במצטיינים, הפועל ירושלים והפועל תל אביב שלחו שחקן אחד כל אחת. מייק הנרי מעירוני נהריה, שניצחה את סגנית האלופה הפועל חולון, נבחר ל-MVP. החמישייה המלאה בפנים

(גודל טקסט)
ליגת ווינר סל רק נפתחה וכבר במחזור הראשון קיבלנו דרמות, מהפכים, תצוגות וכמובן ניצחונות מפתיעים. היום (שלישי) פרסמה מנהלת הליגה את השחקן המצטיין וחמישיית המחזור הפותח.




ה-mvp הראשון של העונה מגיע מעירוני נהריה, שניצחה במפתיע בביתה את הפועל חולון סגנית האלופה, מייק הנרי שקלע 31 מ-98 הנקודות של קבוצתו במשחק, צלף 50 אחוזים מטווח ה-3 (6-3) וסיים את המשחק במדד 27.


הנרי נכלל כמובן גם בחמישייה המחזור ואליו הצטרפו טראוויס ווריק מהפועל ב"ש שהוביל את קבוצתו למהפך ולניצחון ראשון אי פעם בליגה הבכירה אחרי פיגור 22 נקודות מול גלבוע גליל, גולן גוט שעזר לעירוני נס ציונה לבצע מהפך משלה מול מכבי ראשון לציון, ג'וש אואנס מהפועל ירושלים שהיה המצטיין בניצחון קבוצתו על בני הרצליה ודאלאס מור מהפועל תל אביב שהביסה את הפועל אילת וסידר לקבוצתו פתיחת עונה טובה בליגה אחרי האכזבה במוקדמות ליגת האלופות.


כבר בשבת ייפתח המחזור השני כשהפועל ירושלים, שתחזור מאתונה שם תשחק מחר מול א.א.ק במסגרת ליגת האלופות, תארח את מכבי ראשון לציון ומכבי ת"א שתחזור בעצמה מיוון אחרי המפגש החם עם פנאתנייקוס במחזור הראשון היורוליג, תדרים לאילת.


Ironi Nahariya's @MykeHenry20 is the MVP of the 1st Matchday of the season. Watch his highlights >>>https://t.co/WdCHBWMbZIpic.twitter.com/Fb9jT1ozMX

— Winner League (@WinnerLeague) October 9, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי