ניצחה בסטייל: 76:94 להפועל ירושלים על מכבי ראשון לציון

ג'יימס פלדיין
ג'יימס פלדיין | דני מרון

פתיחת העונה המרשימה של האדומים מהבירה נמשכה עם ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות. שחקניו של קטש התפוצצו על מחזיקת גביע ווינר, 25 נקודות לפלדיין. לפני המשחק, נערך טקס פרידה לקפטיין הפורש יותם הלפרין

(גודל טקסט)

את שני משחקי החוץ בשבוע שעבר בהרצליה (בליגה) ובאתונה (בליגת האלופות האירופית), ניצחה הפועל ירושלים דרך ההגנה שספגה רק 73 ו-75 נקודות בהתאמה, אבל הערב (שבת), במשחק הבית הראשון של העונה בפיס ארנה, היא כבר עלתה להתקפה. 


האדומים של עודד קטש התפוצצו עם 34 נקודות כבר ברבע הראשון ו-60 במחצית בדרך ל-76:94 מרשים על מכבי ראשל"צ. ג'יימס פלדין וכריס ג'ונסון הובילו את הקבוצה, שהשיגה יתרון משמעותי מאוד בצבע והפכה משחק שסומן מראש כקשה לערב מהנה עבור הקהל.  


ליאור אליהו שחזר לחמישייה, הכריז על פתיחת עונת הגויאבות וגם מסר אסיסטים נהדרים, ג'וש אואנס הקפיץ את הקהל מספר פעמים במהלכים אתלטיים וגם בר טימור נראה טוב אחרי שלא שיחק באתונה.



טקס הפרידה מיותם הלפרין שפרש ממשחק פעיל (דני מרון)
קמרון לונג. קרן אור אצל האורחים (דני מרון)


ראשל"צ, שרק לפני כשבועיים גברה על אותה ירושלים במשחק מרשים, נפלה לבור גדול בפתיחה ולא הצליחה לאיים על האדומים. קמרון לונג פתח טוב וסיפק את המנה הקבועה שלו, כמו גם דשון סטיבנס היעיל. דייויד וויבר ועמית עבו שעלו מהספסל היו נקודות האור, אבל כדי להשיג ניצחון בכורה בליגה בשבוע הבא, ראשל"צ תצטרך להראות הרבה יותר טוב.


לפני המשחק, ערכו אנשי הפועל ירושלים טקס פרידה מרגש לקפטן יותם הלפרין שפרש ממשחק פעיל והצטרף לצוות המקצועי – ניהולי.


עודד קטש. רגוע על הקווים (דני מרון)


קלעו להפועל ירושלים: ג'יימס פלדין 25, שמונה ריבאונדים ושישה אסיסטים, כריס ג'ונסון 17, ליאור אליהו  וג'ייקובן בראון 11 כ"א, תמיר בלאט וג'וש אואנס (תשעה ריבאונדים) 9 כ"א, בר טימור 7, יוגב אוחיון 3, עידו רג'ואן 2.


קלעו למכבי ראשון לציון: קמרון לונג 20, דשון סטיבנס 14, עמית עבו 11, דיוויד וויבר 10, עוז בלייזר ואיגור קולשוב  8 כ"א, איתי שגב 5. 



אמארה סטודמאייר. משקיף מהצד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי