שני בליגת העל: מפגש מסקרן בין הפועל ב"ש להפועל ת"א

חנן קולמן ושחקני הפועל באר שבע
חנן קולמן ושחקני הפועל באר שבע | דני מרון

המחזור השני בליגת ווינר סל יינעל עם המשחק בין העולה החדשה לקבוצתו המבטיחה של דני פרנקו, וגם: עירוני נהריה שהפתיעה במשחק הפתיחה תקווה להמשיך את המומנטום בבית מול בני הרצליה

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות של מכבי תל אביב והפועל ירושלים, המחזור השני בליגת העל יימשך מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. עירוני נהריה תארח את בני הרצליה ואילו הפועל באר שבע תנעל את המחזור באולם הקונכיה מול הפועל תל אביב.


עירוני נהריה (0:1) – בני הרצליה (1:0)

עירוני נהריה הפתיעה מאוד כשניצחה במחזור שעבר את סגנית האלופה הפועל חולון. השחקנים של מיקי גורקה אמנם לא היו במשחק מבחינה הגנתית וספגו 95 נקודות, אבל החזירו עם 98 נקודות משלהם וירצו להמשיך את המומנטום גם מול בני הרצליה, שספגה במחזור שעבר הפסד ביתי מול הפועל ירושלים. מייק הנרי, שנבחר למצטיין המחזור הראשון, ירצה להמשיך במומנטום.

הפועל באר שבע (0:1) – הפועל תל אביב (0:1)
מה עוד אפשר להגיד על הפועל באר שבע? העולה החדשה, להזכירכם, הגיעה לגמר גביע ווינר ובמחזור שעבר ניצחה את גלבוע גליל אחרי שכבר פיגרה ב-22 נקודות. מחר היא תפגוש את הפועל תל אביב, אחת מהקבוצות היותר מבטיחות בליגה, שהצליחה לשים מאחוריה את אירועי מוקדמות ליגת האלופות והיא יודעת שהיא יכולה לעשות השנה משהו מיוחד מאוד בליגה.


יכולים לעשות העונה משהו מיוחד. שחקני הפועל תל אביב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי